[Opmerking] idee voor een artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoi,

Misschien is het leuk om in de aanloop naar het eerste (tech)podcastfestival in de komende weken een test van een aantal podcast-apps voor Android en iPhone te schrijven en te publiceren? Leuke en praktische warmloper toch?

Een startpunt voor Android: https://www.reddit.com/r/.../78qflb/best_podcast_app/
Een startpunt voor iPhone: https://www.reddit.com/r/...t_podcast_app_for_iphone/
(en eventueel nog pc software of iets als: YouTube: The best podcast apps for iOS and Android )

of als sneak-peek: geen geschreven review maar een korte audio-review als runner-up naar het festival met de stemmen van echte tweaker-redacteurs! (dus de review in podcastvorm van zeg +/- 5 minuten).

[ Voor 55% gewijzigd door CyberMania op 14-02-2018 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:18
Waarom hebben we op Tweakers eigenlijk geen wekelijkse podcasts? Dingen bespreken die er die week zijn gebeurd bijvoorbeeld.

Lijkt mij best tof en ik zal vast niet de enige zijn.. Toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

@Danny.G Ik consumeer nieuws liever in mijn eigen tempo: daarom lees ik meer dan dat ik kijk/luister.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 16-02-2018 18:27 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:18
PcDealer schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:27:
@Danny.G Ik consumeer nieuws liever in mijn eigen tempo: daarom lees ik meer dan dat ik kijk/luister.
Uiteraard en dat is je goed recht, maar er zijn ook genoeg mensen die juist liever/graag kijken en luisteren. :)

Podcasts worden populair met een reden natuurlijk en juist het interactieve randje is voor velen juist interessant. Ik zou het bijvoorbeeld erg leuk vinden, maar ik zie het (helaas) niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:30

arnoudwokke

Redacteur
Misschien is het leuk om in de aanloop naar het eerste (tech)podcastfestival in de komende weken een test van een aantal podcast-apps voor Android en iPhone te schrijven en te publiceren? Leuke en praktische warmloper toch?
Het zou op zich wel aardig zijn, maar het is tamelijk willekeurig; we bespreken apps niet of nauwelijks en we hebben nooit roundups van apps in hetzelfde genre.

Daar komt een praktische reden bij: volgende week is Mobile World Congress en wij, de mensen die voor Tweakers met mobiel bezig zijn, zijn daarmee bezig, volgende week weg en daarna in beslag genomen door andere dingen totaan het techpodcastfestival - het gaat ons dus ook qua tijd helaas niet lukken.
Waarom hebben we op Tweakers eigenlijk geen wekelijkse podcasts? Dingen bespreken die er die week zijn gebeurd bijvoorbeeld.
Uit de aankondiging van het techpodcastfestival
Voor ons is het Techpodcastfestival een eerste stap in de richting van de wereld van podcasts, die ook onder medewerkers van Tweakers steeds populairder worden. Het festival is een mooie gelegenheid voor Tweakers om iets met dit opkomende medium te doen. De trouwe aanhang die veel podcasts weten te vergaren, sluit ook mooi aan bij het communitygevoel van Tweakers. We hebben op dit moment zelf geen podcast, maar volgen de ontwikkelingen op de voet en er zijn plannen voor de toekomst. Daarover op een ander moment meer.