even zeiken (sorry Chem)

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik vind het zielig dat velen users niet de HK in kunnen omdat tweakers te lam is geweest om recent backups te maken

posts kwijt zijn is niet zo erg .. maar door zoiets lomps niet de HK in kunnen terwijl ik toch echt al veel langer op GOT kom dan 60 dagen vind ik toch wel erg zielig....

ik snap dan ook niet dat et topic verhuisd is ...... ik had et graag ook nog willen lezen en nu moet ik daar nog een paar weken op gaan wachten ..[b][i]LEUK[/b][/i]

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:24

WoutF

Hoofdredacteur
LA?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 15:20

chem

Reist de wereld rond

ik heb het topic bewust naar de HK en niet de SG geplaatst.

Dit omdat alleen serieuze posters in de HK kunnen.

Het topic ging gewoon nergens meer over na herhaalde waarschuwingen

btw je kan dit beter in LA plaatsen, maar goed daar staat ook al een batterij topics over het niet in de HK kunnen.

sorry voor diegene die WEL serieus over het project waren, maar goed 350 reacties met alleen maar voorstellen en geen relatie tot het forum (behalve dat het om mensen van dit forum gaat) is natuurlijk een beetje apart...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Grum
  • Niet online
dus ik ben niet serieus ?

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 16:24 schreef chem het volgende:
Dit omdat alleen serieuze posters in de HK kunnen.
Ghello!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Move.to/LA

P&W -> LA.

Aannames zijn fataal.

• Grum
  • Niet online
ik vind het serieus zielig dat door een tweakers.net fuckup+nieuwe regels je nu een thread niet meer kan lezen

Verwijderd

Grum, jammer voor je maar zo zijn nou eenmaal "de regels". De personen die daar over gaan blijven toch bij hun standpunt (naar mijn mening terecht overigens) en ik verwacht niet dat je hiermee iets zult bereiken...

• Grum
  • Niet online
het is ook leuk dat dit zomaar word verplaatst naar ene forum waar niemand een clue heeft waar dit over gaat ...

HANDIG

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 16:26 schreef Grum_ het volgende:
ik vind het serieus zielig dat door een tweakers.net fuckup+nieuwe regels je nu een thread niet meer kan lezen
Als je mij een mailtje stuurt -> zorg ik dat je dat topic ff kunt zien (mail topic).

• chem

chem

Reist de wereld rond

mjah, persoonlijk vind ik dat dit nog veel strenger mag maar wie ben ik :P

als de andere modjes het eens zijn mag-ie wel naar SG, of terug naar /14 als er tenminste serieus gediscussieerd wordt...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 16:26 schreef ItSnows het volgende:
Grum, jammer voor je maar zo zijn nou eenmaal "de regels". De personen die daar over gaan blijven toch bij hun standpunt (naar mijn mening terecht overigens) en ik verwacht niet dat je hiermee iets zult bereiken...
Trust me.. hes right ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Grum
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 16:27 schreef Bulldog het volgende:

Als je mij een mailtje stuurt -> zorg ik dat je dat topic ff kunt zien (mail topic).
:+ LIEF :+

mja daar gaat het dus niet geheel om ... het gaat er ook omdat ik nu door een dubbele fuckup van tweakers.net gewoon niet in een form kan waar ik normaal al lang in zou kunnen zitten

1) user Grum had ooit z'n email gechanged en et password is NOOIT gemailed (dat email adres leeft ook niet meer nu .. :P )
2) wat boven in me thread staat

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

Waarom kon dat niet toen ik nog niet in HK kon?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

[..]

Bulldog :) denk je niet dat je je nu een bak ellende op je nek haalt? Er zijn nog genoeg personen die zeuren over een wijziging van een nick dat ooit is toegestaan aan iemand...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Begrijp me goed, ik wil nu niet de zielige benadeelde tweaker gaan uithangen, maar voor een forum dat een beleid voert met gelijke behandeling, komt dit een beetje krom over.

• Grum
  • Niet online
zoals bulldog al zei .. ALLEEN voor die thread .. niet voor de rest ....

nu heeft dat dus ook niet veel nut omdat een thread na 350 posts meestal word gesloten en overnieuw gestart ......

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 16:31 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Bulldog :) denk je niet dat je je nu een bak ellende op je nek haalt? Er zijn nog genoeg personen die zeuren over een wijziging van een nick dat ooit is toegestaan aan iemand...
Neuh, ik zal alleen mailen als het desbetreffende topic voor iemand een grote waarde heeft /of het echt heel belangrijk is (je topicstarter bent maar het topic nog niet meer kunt zien..) ik ben dan de beroerdste niet om ff een mailtje te sturen met de inhoudt van 'topic.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 16:33 schreef Grum_ het volgende:

nu heeft dat dus ook niet veel nut omdat een thread na 350 posts meestal word gesloten en overnieuw gestart ......
Dat weet ik.. wat jij nu hebt, had ik ook... zie [topic=163580]

Toen werd er alleen maar tegen mij gezegd: VETTE pech, je wacht maar tot je weer genoeg posts hebt... Geen privilege dat het topic alsnog gemaild wordt. Daar gaat het mij om.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 16:33 schreef Grum_ het volgende:

Dat is nou net het punt: OF een regel hebben en je eraan houden OF geen regel hebben. Er zullen TIG andere gebruikers zijn met hetzelfde/een vergelijkbaar probleem (kijk maar in LA en je ziet wat ik bedoel ...)

ALS Bulldog zo vriendelijk wil zijn had ie dat beter niet kunnen posten maar gewoon met je kunnen opnemen (met een voorbehoud naar JOU dit prive te houden)...

Ik weet nou al wat er gaat gebeuren: er wordt 1 grote bak ellende opengetrokken. Iedereen wil nu een uitzondering...

(Ik zal er verder (met voorbehoud) over ophouden aangezien ik geen modje ben ;))

Grum: het is niet persoonlijk ofzo hoor en ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 13:36

Kirpeknots

Wazzup!

Ahum.....(Oooo jee. Daar komt 'ie weer)

Je moet er mee leren leven. Het is het beleid hier en je kan er niets aan doen. Hoe vervelend het ook is.

(Ik heb me ingehouden)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 16:34 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Neuh, ik zal alleen mailen als het desbetreffende topic voor iemand een grote waarde heeft /of het echt heel belangrijk is (je topicstarter bent maar het topic nog niet meer kunt zien..) ik ben dan de beroerdste niet om ff een mailtje te sturen met de inhoudt van 'topic.
Oke, het was een onzin-topic, dus net overdreven belangrijk ofzo... Maar:
Op vrijdag 13 juli 2001 16:38 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Dat is nou net het punt: OF een regel hebben en je eraan houden OF geen regel hebben. Er zullen TIG andere gebruikers zijn met hetzelfde/een vergelijkbaar probleem (kijk maar in LA en je ziet wat ik bedoel ...)

ALS Bulldog zo vriendelijk wil zijn had ie dat beter niet kunnen posten maar gewoon met je kunnen opnemen (met een voorbehoud naar JOU dit prive te houden)...

Ik weet nou al wat er gaat gebeuren: er wordt 1 grote bak ellende opengetrokken. Iedereen wil nu een uitzondering...

(Ik zal er verder (met voorbehoud) over ophouden aangezien ik geen modje ben ;))

Grum: het is niet persoonlijk ofzo hoor en ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
Dat bedoel ik dus.

• Grum
  • Niet online
Nee duh ik snap dattet niet persoonlijk is ... maar wat ik nu zie is dat alle 'zooi' naar de huiskamer verhuist ....

ow het is 'zooi' laten we et verhuizen naar de huiskamer dat is handig .. want daar kan de helft van de mensen maar in kijken ....

ik snap niet dat er niet gewoon een slotje op gedaan word ipv de helft van de mensen uit te sluiten door et achter een 'regeltje' te zetten

• Pierik
  • Laatst online: 20:09

Pierik

I'll be back!!!

Grum : backups waren er zat maar als er een hd crashed waar dan toevallig ook de backups opstonden kunnen hun er ook niks aan doen.

En wat je zegd over de HK, die regel is er express op gedaan zodat het niet weer zo'n rotzooi word als met het onzinforum.

Het is gewoon prima zo vind ik. :)

Iracing Profiel

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op vrijdag 13 juli 2001 16:46 schreef Grum_ het volgende:
ow het is 'zooi' laten we et verhuizen naar de huiskamer dat is handig .. want daar kan de helft van de mensen maar in kijken ....

ik snap niet dat er niet gewoon een slotje op gedaan word ipv de helft van de mensen uit te sluiten door et achter een 'regeltje' te zetten
omdat het topic wel interessant KAN zijn. Edoch niet zoals het nu verloopt.

Het topic is gericht op ervaren programmeurs en vaste bezoekers (edoch gaat daar niet [meer] over). Daarom heb ik besloten het in de HK te zetten.

Micht er iets moois uitkomen (een serieus plan, een voorstel waar je over kan discussieren) dan kan dat wel in /14.

Ik denk dat er nu wel genoeg gebakkeleid is over dit topic. Er is niet eens in gereageerd in de HK.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 16:49 schreef chem het volgende:
Er is niet eens in gereageerd in de HK.
Dat zegt al genoeg ja.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nice icoon trouwens Chem :?

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op vrijdag 13 juli 2001 16:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Nice icoon trouwens Chem :?
mooi he ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 16:51 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Dat zegt al genoeg ja.
Misschien was het te serieus ;)

Hoe onzinniger een topic in de HK hoe meer er gereageerd wordt, dus dat zegt juist alles *D

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 16:46 schreef Grum_ het volgende:
Nee duh ik snap dattet niet persoonlijk is ...
Zou niet de 1ste keer zijn dat er om zo iets een Flame war uitbreekt (Ik ben alleen wat voorzichtig ;)). Zinnen als in bovenstaande blijken beter "verteerbaar" te zijn :)

(JA, ik werk op een Helpdesk!!)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 16:53 schreef chem het volgende:

[..]

mooi he ;)
Ik doelde vooral op de nu lopende tekst >:)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hmmmz :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op vrijdag 13 juli 2001 16:54 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik doelde vooral op de nu lopende tekst >:)
code:
1
2
3
4
5
13.07.01 16:54 En GRUM kan de HK niet in nananana >:) 195.108.192.183 
13.07.01 16:54 Lang Leve de HK >:) 143.177.237.11 
13.07.01 16:53 Lang Leve de HK 143.177.237.11 
13.07.01 16:50 GRUM ZEIKT >:) 195.108.192.183 
13.07.01 16:06 you suck ;) 213.129.195.48 (forwarded for:) 194.229.212.9

jajaja leuk hoor :)

ik dacht dat je doelde op:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/13214/zwaailicht02.gif

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 16:56 schreef chem het volgende:

[..]
code:
1
2
3
4
5
13.07.01 16:54 En GRUM kan de HK niet in nananana >:) 195.108.192.183 
13.07.01 16:54 Lang Leve de HK >:) 143.177.237.11 
13.07.01 16:53 Lang Leve de HK 143.177.237.11 
13.07.01 16:50 GRUM ZEIKT >:) 195.108.192.183 
13.07.01 16:06 you suck ;) 213.129.195.48 (forwarded for:) 194.229.212.9

jajaja leuk hoor :)

ik dacht dat je doelde op:
[afbeelding]
Ssssst niet zo hard ;)

• Nielsz
  • Niet online
:Z

/offtopic???

Verwijderd

Jah move to/HK ? >:)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 17:04 schreef Yarvieh het volgende:
Jah move to/HK ? >:)
Hahah LOL!! :D

Verwijderd

dacht dat ik mijn ideetje wel goed en uitgebreid had opgebouwd, met voorbeelden en aan de verschillende aspecten gedacht, maar goed, ik kan het ook wel en beetje begrijpen.

Het zou wel jammer zijn als het in de HK inderdaad zou doodbloeden.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Oja Niels: Gefeliciteerd!! :)

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 17:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Oja Niels: Gefeliciteerd!! :)
hkmode on
dankje!
hkmode off

Verwijderd

bulldog: als je dan toch bezig bent, stuur de zinnige toevoegingen aan dat topic als je wilt ook maar naar mij toe - ik was er ook nog wel serieus over maar blijkbaar was ik een van de weinigen :(

/me is ook account kwijt sinds crash

Verwijderd

Jullie hadden ipv een bietje klagen en schelden ook gewoon een nieuwe draad kunnen starten met 'n duidelijke afkadering van wat je wil en welke kant je opwilt en die onzin posts gewoon zelf al gelijk de kop in drukken, maar ik geef toe beetje klagen en trappen is veel makkelijker..

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 17:15 schreef Yarvieh het volgende:
....en trappen is veel makkelijker..
Trappen rulez >:) :+ ;)

• Grum
  • Niet online
>:) ik krijg je nog wel man! .. ik heb je IP! >:) :+ :?

• TiG
  • Laatst online: 16-01 19:34

TiG

Ik heb dit al eerder voorgesteld. Maar waarom geef je niet iedereen leesrecht in hk en sk. Je mag dan pas posten nadat je de eisen hebt gehaald, maar lezen mag je altijd. Niks mis mee toch?

U gaat door voor de retorische vraag...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 18:18 schreef Grum_ het volgende:
>:) ik krijg je nog wel man! .. ik heb je IP! >:) :+ :?
Das het IP van mn werk :7 Hack maar een eind weg >:) >:) :P

Pagina: 1