Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RideWithUz
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19-04 22:07
Ik heb op mijn ledger nano S de LTC / bitcoin app geïnstalleerd met segwit. Als ik op Kraken een litecoin adres aan probeer te maken om te withdrawen krijg ik de error : Invalid Litecoin address provided.

Dit is echter gewoon het ltc adres welke ik in de receive sectie van mijn app heb gekregen , iemand een idee?

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-04 13:44

Rannasha

aka "Species5618"

Kraken ondersteunt voorlopig alleen nog "legacy" Litecoin adressen die met een "L" beginnen en niet het nieuwe SegWit formaat voor Litecoin (adressen die met een "M" beginnen). De eenvoudigste oplossing is om met je Nano S de legacy wallet te openen, daar een adres aan te maken en te gebruiken voor je withdrawal. Zodra het binnen is kun je de boel eventueel doorsturen van je legacy wallet naar de sw wallet.

Dutch StarCraft League || Vierkant voor Wiskunde || Olympus OM-D E-M1 MkII, 9-18, 12-40, 40-150, 70-300, 50

• The Redman
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 01-03 18:52
BL3P heeft hetzelfde (nog geen erkenning voor M-adressen). Dit is de voornaamste reden dat ik vooralsnog mijn LTC op een L-adres laat. Ik zie eigenlijk geen goed excuus waarom dit zo lang moet duren. Zo'n ingrijpende codeverandering is het toch niet? (initial=="L" || initial=="M")

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True