Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Apple TV gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• biteMark
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 01-08 11:42
Mijn vraag

Ik probeerde vandaag bij een klant een Apple TV 4K om te ruilen voor een Apple TV 4 (zonder 4K). De 4K heeft het ruim een maand zonder problemen gewerkt en doet het nog steeds prima, maar als de ATV 4 in hetzelfde stopcontact doe dan gaat die niet aan.. Echter, op een willekeurig ander stopcontact werken beide. Groot mysterie, ik snap er niks van.

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Apple TV 4
- Apple TV 4K
- tvOS op beide up-to-date

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Stekkers omgewisseld
- Stekkers omgedraaid
- Wrikken voor contact
- Andere stopcontacten (hier geen problemen)

biteMark wijzigde deze reactie 14-02-2018 18:57 (3%)

Alle reacties

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:25

FreakNL

Well do ya punk?

Stekker omdraaien al geprobeerd ?

Als het dan wel werkt is er wel iets mis met het stopcontact, me dunkt...

• biteMark
Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad al geprobeerd om de stekkers om te draaien en een beetje te wrikken om er zeker van te zijn dat er contact is, helaas geen resultaat.

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:52
quote:
biteMark schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:56:
Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad al geprobeerd om de stekkers om te draaien en een beetje te wrikken om er zeker van te zijn dat er contact is, helaas geen resultaat.
Heb je al geprobeerd de Apple TV te resetten met een USB-kabel? Zie dit artikel: https://support.apple.com/en-us/HT203028

• biteMark
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, maar het bijzondere is dat beide Apple TVs werken op elk willekeurig stopcontact, behalve bij de plek waar de Apple TV uiteindelijk moet komen te staan - daar werkt alleen de 4K.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

quote:
biteMark schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:53:
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, maar het bijzondere is dat beide Apple TVs werken op elk willekeurig stopcontact, behalve bij de plek waar de Apple TV uiteindelijk moet komen te staan - daar werkt alleen de 4K.
Ga op onderzoek aan dat stopcontact. misschien verschil in 'geaard' ?

Eating Iron @Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• biteMark
quote:
Hackus schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 00:04:
[...]

Ga op onderzoek aan dat stopcontact. misschien verschil in 'geaard' ?
Helaas ontbreekt het me hier aan kennis van elektronica. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat de stekkers van beide Apple TVs niet geaard zijn dus denk ik dat dat niet relevant is.

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:25

FreakNL

Well do ya punk?

Zet er eens een stekkerdoos tussen
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True