"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
powerstrip, tntclck, volgens mij levert asus ook wel wat. kiek es in je display opties.
en wat is veilig, gewoon in kleine stappen de slider omhoog zetten en steeds goed testen (tijdje q3 ofzo) voordat je verder gaat
asus deluxe? zit daar geen, shit ben de naam kwijt, maar die overklokt toch automatich en gaat terug als ie te heet wordt?
en wat is veilig, gewoon in kleine stappen de slider omhoog zetten en steeds goed testen (tijdje q3 ofzo) voordat je verder gaat
asus deluxe? zit daar geen, shit ben de naam kwijt, maar die overklokt toch automatich en gaat terug als ie te heet wordt?
Verwijderd
Bij de Asus drivers zit standaard al een tweak proggie.
Je kunt ook de detonator drivers van Nvidia installeren en dan de registry tweak gebruiken om je kaart over te klokken.
Mikert
Je kunt ook de detonator drivers van Nvidia installeren en dan de registry tweak gebruiken om je kaart over te klokken.
Mikert
Ja, er zit een cooler op, is er een programma dat de temperatuur bijhoudt van de chip? (en meteen zegt wanneer ie te warm wordt?
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Ik denk dat je maar even het boekje moet lezen wat bij de asus geleverd wordt want volgens mij zit dat er allemaal standaard bij op de deluxe versie
Verwijderd
Ik heb zelf een Asus v6600 (geen deluxe) en er zat een proggje bij genaamd : Smartdoctor.
Je heb toch wel een retail-versie? Dan zit er een mooi doosie omheen en spellen en proggjes. Bij mij zat het erbij dus bij jou ongetwijfeld ook
Je heb toch wel een retail-versie? Dan zit er een mooi doosie omheen en spellen en proggjes. Bij mij zat het erbij dus bij jou ongetwijfeld ook
overclocken, kewl maarre kijk even op www.overclockers.com (een waarschuwd mens teld voor twee) zoek de post "Pushing the Envelope".
oke, ziet er niet zo best uit he.
duseuh, met kleine stapjes OC'en en dan zou dit niet moetten gebeuren.
suc6, digital8
oke, ziet er niet zo best uit he.
duseuh, met kleine stapjes OC'en en dan zou dit niet moetten gebeuren.
suc6, digital8
Verwijderd
Ik heb zelf de 6800 deluxe en de kaart bevalt prima. Echter de standaard overklok utility werkt niet goed; kan iemand mij even deze asus-slider (core: tot 150mhz) mailen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Pagina: 1