Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

PoE met daar tussen een utp wandcontactdoos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wrcveen
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 23-02 19:50
In de kelder heb ik stroom, daar wil ik een PoE injector plaatsen dan gaat de utp kabel naar een utp aansluiting wandcontactdoos en daar plug ik een accespoint in. Op die plek heb ik geen stroom.

Gaat daar werken zo’n ondebreking ertussen van een utp wandcontactdoos?

Beste antwoord (via rens-br op 15-02-2018 08:05)

• jwtje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-02 15:26
Jahoor gaat wel werken. Heb ik zelf ook ;) Een contactdoos is niet meer dat een koppelstukje.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-02 15:26
Jahoor gaat wel werken. Heb ik zelf ook ;) Een contactdoos is niet meer dat een koppelstukje.

• The Lord
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 22-02 13:20
Dat is het hele idee van PoE; stroom over de kabel naast het datasignaal.

Je moet allen opletten met 'passive PoE' en ' echte PoE'; injector en AP moeten voor dezelfde standard zijn.

• haik01
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23-02 18:35
Passieve PoE is "meestal" 24V. De "echte" PoE is 48V. Eventueel met Gigabit.

Zie de technische documentatie van je accesspoint.

Of gebruik de meegeleverde PoE adapter (als deze is meegeleverd).

haik01 wijzigde deze reactie 14-02-2018 17:24 (20%)

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*