Video in nieuwsberichten niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-11 14:38
Al enige weken bij elk nieuwsbericht met een video zie ik de video niet als deze begint met spelen. Het videoframe in het artikel wordt wit, het geluid is aanwezig maar ik zie niets. Wat gaat hier mis?

Ik gebruik een iPhone SE met de meeste recente non-beta iOS versie 11.2.2.

• Mic2000
Iemand anders hier ook problemen mee of ben ik de enige?

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:45

WoutF

Hoofdredacteur
Hier kan de redactie helaas niet mee helpen, dus ik gooi hem naar Stoute Bugs en geef collega @Zvennn een seintje

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Ik ga er een ticket voor maken.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:48
Ik heb hier ook last van. Maar hier wil ik nog iets aan toevoegen ; Op IOS (laatste versie) worden kleine delen van de video constant opnieuw afgespeeld in intervallen. Dus bijv elke x willekeurig 2 seconden terug en opnieuw. Zeer vervelend en zowel op mijn ipad pro 10.5 als mijn iphone 8 plus aanwezig.

• Zvennn
@Mic2000 Heb je er nog steeds last van? Ik kan het op mijn SE niet meer reproduceren. Mocht jou dat wel lukken, kan je dan even een url posten?

• Mic2000
Zvennn schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:33:
@Mic2000 Heb je er nog steeds last van? Ik kan het op mijn SE niet meer reproduceren. Mocht jou dat wel lukken, kan je dan even een url posten?
Ja zeker ik heb nog steeds de bug. Tevens dat de pagina verspringt. Wel is het mij al eens opgevallen dat heel af en toe er 1 regel aan pixels wel zichtbaar is van de video.

Schermopname: YouTube: Video niet zichtbaar

Het geluid speelt trouwens wel, is niet in de video te horen.

Ik zit nu tevens op iOS 11.2.6

[ Voor 7% gewijzigd door Mic2000 op 28-02-2018 16:49 ]

• Zvennn
Thnx! We gaan weer verder speuren

• Mic2000
Ik zou persoonlijk denken dat het aan de video player ligt. Met embedded YouTube video’s op jullie site werkt het wel. Het lijkt erop als ik wil afspelen de full screen feature die automatisch hoort aan te gaan niet wilt werken....

• Zvennn
Het lijkt erop dat we de bug gevonden hebben. Het probleem zit hem in dat wanneer je vanuit je abonnement de banners uitschakelt dat er iets mis gaat met het afspelen. Als je de setting uitvinkt, dan speelt je video wel weer gewoon af. Het ticket zit in deze sprint, dus we zijn ermee bezig 'as we speak'. Wanneer het gefixed is wordt deze fix ook meteen gereleased, zodat je niet hoeft te wachten tot de volgende release-day.

• Zvennn
Overigens krijg je hetzelfde effect als je een bannerblocker aan hebt staan op je iPhone.

• Mic2000
Inderdaad! Ik heb de "Banners uitschakelen" uitgezet en de video laat zich wel zien op mijn iPhone! Toppie! (Y)

• Zvennn
@Mic2000 Als het goed is moet het weer werken. Zojuist is er een hotfix gereleased.

• Mic2000
Het werkt inderdaad weer. Echter bij het starten van de video springt het scherm nog een x aantal regels naar beneden toe. Net zoals in de schermopnamen die ik had gepost.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:48
Onder iOS nog steeds last van video's die constant content opnieuw afspeelt; dus bij het afspelen hoor je delen van de video elke x opnieuw. Dit heb ik alleen bij Tweakers. Het gaat
Om de embedded review video's.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Wouter Lucassen schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 15:21:
Onder iOS nog steeds last van video's die constant content opnieuw afspeelt; dus bij het afspelen hoor je delen van de video elke x opnieuw. Dit heb ik alleen bij Tweakers. Het gaat
Om de embedded review video's.
Dat lijkt me niet gerelateerd aan deze bugmelding. Je mag dat eventueel in een los topic melden.

Dit topic mag naar het archief aangezien de bug is opgelost :)

Intentionally left blank

Pagina: 1