Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP CM1312 MFP geeft strepen

Pagina: 1
Acties:

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:26
Een tijdje terug via marktplaats een HP CM1312 MFP op de kop getikt. Natuurlijk ter plekke getest maar 1 v/d kleuren toners was leeg dus alleen zwart/wit gezien. Inmiddels een nieuwe toner gekocht en geplaatst maar wanneer ik nu een kleuren afdruk maak heb ik wat blauwe 'strepen' op de pagina.

Zie deze foto:
https://upload.mattie-sys...2-2018-01-12_07.28.31.jpg

Het zijn horizontale strepen dus dat is geen probleem met de fuser voor zover ik het begrijp? Kan dit gewoon een probleem zijn met de toner? Vind het zonde om een nieuwe toner te kopen (60% vol nog) als dat het niet op lost.

Oh en in theorie kan ik natuurlijk teruggaan naar die verkoper maar joh daar heb ik geen trek in dan verkoop ik deze printer liever (mét opmerking) en haal ik wel weer een ander.

O ik heb al diverse schoonmaak/calibratie programma's gedaan op de printer maar dat mocht niet baten.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:26
Ik heb het probleem opgelost ! Het zat hem niet op de roller die daadwerkelijk de toner op het papier overbrengt maar op een klein rollertje die (denk ik) de toner zelf op de andere roller plakt. Er was een soort naja klont te zien precies op de goede afstand. Onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' in de weer geweest met een wattenstaafje en wat alcohol ét voila de strepen zijn weg :D

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)