Mijn vraag
Kan iemand nog een reden verzinnen waarom mijn IPTV niet werkt?
Heb ook een TP-SG3210 als managed switch ingesteld.
Netwerkje.com gevolgd. En Screenshots zien er hetzelfde uit.
Restarts gedaan van alle componenten.
Internet werkt prima op poort 2 met VLAN 6 op ACCESS met de Mikrotik RB2011UAS-2HnD-IN er achter.
Telefonie via Experiabox werkt ook prima met VLAN 4-7 & TRUNK op poort 3..
Echter ik krijg de IPTV via die Experiabox niet aan de praat als ik poort 1 of 2 van de Experiabox gebruik voor IPTV. (Sluit ik de NTU weer rechtstreeks aan op de WAN poort van de Experiabox, geen probleem, IPTV werkt weer)
Ook als ik een poort van de SG3210 als Trunk instel voor VLAN 4 en de decoder rechtstreeks aansluit, krijg ik de foutmelding. Elke keer foutcode 562 op de KPN ZTE ZXV8001 setup box (de witte 4k decoder variant, niet de zwarte vierkante)
IGMP snooping staat op 'Disable' ook onder tab blad 'Port Config'
Unknown Multicast staat op 'Forward'
Muticast VLAN staat op 'Disable'
MLD Snooping ook op 'Disable'
Wellicht heeft iemand nog een tip.
Dank
Gr
Theo
Kan iemand nog een reden verzinnen waarom mijn IPTV niet werkt?
Heb ook een TP-SG3210 als managed switch ingesteld.
Netwerkje.com gevolgd. En Screenshots zien er hetzelfde uit.
Restarts gedaan van alle componenten.
Internet werkt prima op poort 2 met VLAN 6 op ACCESS met de Mikrotik RB2011UAS-2HnD-IN er achter.
Telefonie via Experiabox werkt ook prima met VLAN 4-7 & TRUNK op poort 3..
Echter ik krijg de IPTV via die Experiabox niet aan de praat als ik poort 1 of 2 van de Experiabox gebruik voor IPTV. (Sluit ik de NTU weer rechtstreeks aan op de WAN poort van de Experiabox, geen probleem, IPTV werkt weer)
Ook als ik een poort van de SG3210 als Trunk instel voor VLAN 4 en de decoder rechtstreeks aansluit, krijg ik de foutmelding. Elke keer foutcode 562 op de KPN ZTE ZXV8001 setup box (de witte 4k decoder variant, niet de zwarte vierkante)
IGMP snooping staat op 'Disable' ook onder tab blad 'Port Config'
Unknown Multicast staat op 'Forward'
Muticast VLAN staat op 'Disable'
MLD Snooping ook op 'Disable'
Wellicht heeft iemand nog een tip.
Dank
Gr
Theo