Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, graag de meeste games kunnen draaien op mooie settings en full HD. Ik speel vooral oudere games maar af en toe ook eens nieuw zoals Witcher 3 en GTA. Ik zou graag PUBG kunnen spelen op "ok" settings, dat het gewoon vlotjes draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 EURO ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn scherm zal blijven, dit is een monitor met Freesync, daarom heb ik ook een videokaart van AMD nodig.
Ga je overklokken?
Geen verstand van, is dus niet noodzakelijk. Moest het mogelijk zijn dan verdiep ik er mij wel in.
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij dit systeem.
Extra vraag
Bestaat er een ingebouwde E-ID reader? Dit is iets wat ik zeer regelmatig gebruik, maar bij de cardreaders dat ik online vindt om in te bouwen lijkt geen E-ID bij te zitten?
Vooral gamen, graag de meeste games kunnen draaien op mooie settings en full HD. Ik speel vooral oudere games maar af en toe ook eens nieuw zoals Witcher 3 en GTA. Ik zou graag PUBG kunnen spelen op "ok" settings, dat het gewoon vlotjes draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 EURO ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn scherm zal blijven, dit is een monitor met Freesync, daarom heb ik ook een videokaart van AMD nodig.
Ga je overklokken?
Geen verstand van, is dus niet noodzakelijk. Moest het mogelijk zijn dan verdiep ik er mij wel in.
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij dit systeem.
Extra vraag
Bestaat er een ingebouwde E-ID reader? Dit is iets wat ik zeer regelmatig gebruik, maar bij de cardreaders dat ik online vindt om in te bouwen lijkt geen E-ID bij te zitten?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 103,16 | € 103,16 |
1 | Gigabyte Z370P D3 | € 62,50 | € 62,50 |
1 | MSI Radeon RX 560 AERO ITX 4G OC | € 175,- | € 175,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 42,55 | € 42,55 |
1 | Sharkoon BW9000-W (Window) Zwart | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Xilence I402 | € 13,53 | € 13,53 |
2 | Crucial CT4G4DFS824A | € 42,- | € 84,- |
1 | LG GH24NSD1 | € 13,26 | € 13,26 |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,- | € 87,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,- | € 88,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 739,95 |