Toon posts:

Beste Thunderbird/Moederbord combo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!
Ik wil mijn PIII 500 nu wel eens inruilen voor een Thunderbird 1 GHZ (of sneller). Kan iemand mij wat tips geven over welk mobo ik het beste kan nemen? Ik heb nog een berg SDRAM geheugen liggen, dus het bord moet wel SDRAM én DDR aankunnen (niet tegelijk). Ik heb wat rondgeneusd, en kom op de AOpen AK73 Pro of de Abit KT7A uit. Of is dit alweer achterhaald?

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 14:23
Koop ALSJEBLIEFT geen Aopen, ik heb daar heel slechte ervaringen mee. Ga voor de Abit, of nog beter voor een Asus, welke precies weet ik niet. Maar je zegt dat je een berg SDRAM hebt liggen, maar dat het mobo DDR en SDRAM moet ondersteunen, maar niett tegelijk???? Ik snap het niet helemaal... En die aopen mobo kan geen DDR aan, net zoals de kt7a van Abit. Dat zijn mobo's met de KT133a chipset, ook een erg goede chipset hoor, en die borden zijn niet zo duur meer...

Verwijderd

Topicstarter
Oh eh..met niet tegelijk bedoel ik dat het mobo beide types moet ondersteunen, maar dat ik niet verwacht dat ik beide types tegelijk kan gebruiken. Dat zal wel niet mogelijk zijn...
Asus? Daar zijn er nogal wat van! Maar bedankt voor de tip, ik ga es kijken wat er tussen zit! 8-)