Keuze voor cd-speler ontbreekt in V&A categorie autoradio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 20:54

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
In categorie autoradio's van de V&A kun je, voor zover ik heb kunnen vinden, niet kiezen voor een autoradio met CD-speler, maar wel voor de optie CD-wisselaar.. :? Zijn tegenwoordig steeds meer radio's zonder CD-spelers dus lijkt me wel zo handig als er een filter voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Lijkt me wel een belangrijk iets, toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-01-2023
Ik denk dat bij het aanmaken er is uitgegaan van het aanwezig zijn van een cd speler en dat een wisselaar mogelijkheid/aansluiting een optie is.

Aangezien cd-audio toch een antiek formaat is zou ik me daar niet meer druk om maken toch?
Of moet er echt een hele database op de schop om dit toe te voegen? Denk niet dat iemand daar zin in heeft, zeker niet het invoeren van ja/nee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Zo gek veel radio's staan er nu ook weer niet in de PW. Ik wil best een gedeelte van het ja/nee werk op me nemen, als de eigenschap wordt toegevoegd. En juist nu steeds minder radio's een CD-speler hebben wordt het belangrijk. Soms voor mensen die juist nog een CD-speler willen en soms voor mensen die het juist niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-01-2023
Geloof niet dat er erg veel animo is ;-) Denk dat als iemand een radio gevonden heeft hij/zij dan maar
even een select/search moet doen om er achter te komen. Over tien jaar lachen we er om, cd? zit er
een cd speler in? Gebruikten ze dat nog toen? Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
acermoi schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:13:
Geloof niet dat er erg veel animo is ;-) Denk dat als iemand een radio gevonden heeft hij/zij dan maar
even een select/search moet doen om er achter te komen. Over tien jaar lachen we er om, cd? zit er
een cd speler in? Gebruikten ze dat nog toen? Serieus?
Mja. Over 10 inderdaad, maar nu zijn er zeker nog mensen die hierin geïnteresseerd zijn. Zal zeker nog even duren voor dat ras uitgestorven is. :)
Pagina: 1