Toon posts:

[bug] Notificatie over verwijderde artikel-reactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Het viel me net op dat er een notificatie in m'n profiel staat, naar een reactie op een reactie van mij op een artikel, maar deze reactie (evenals een eerdere) blijkt te zijn verwijderd, dit is echter wel nog steeds zichtbaar als melding, met een niet werkende link (en a tag zonder href, aangezien die logischerwijs niet meer bestaat)

Klein bugje, maar ik denk ik meld het even, mede omdat er nu een notificatie staat die ik niet weg kan krijgen, omdat deze dus nergens meer naar verwijst.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/744lJ8x.png

Misschien een idee voor een volgende sprint om even mee te pakken, het is natuurlijk iets wat maar weinig voorkomt maar misschien toch handig om automatisch de notificatie als gelezen beschouwen en/of alle notificaties gerelateerd aan een verwijderde reacties ook automatisch verwijderen? :)

Verder werkt alles naar behoren en ga zo door etc :)

Edit: Ik ben er ondertussen door Meg op gewezen dat ik dit gewoon zelf als gelezen kan markeren door het icoontje aan te klikken, dat wist ik niet |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2018 21:19 ]

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Als je op de tekstballonen klikt maak je de notifcatie "gelezen". :-) Niet echt een bug volgens mij.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Verwijderd

Topicstarter
Yep had de reactie al aangepast ;)

Blijft wat mij betreft wel nog over dat het netter zou zijn als die meldingen gewoon helemaal verdwijnen als ze reacties verwijderen, dus het is als je het mij vraagt een kleine bug.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Dan zou het eerder een Mooie Features zijn.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit 'probleem' is al oud. Hier een melding van 2016: Notificatie blijft staan. En zo heb je er meerdere als je alleen al op 'notificatie' zoekt in dit forum.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Doordat notificaties ontkoppeld zijn van de reacties e.a. waar ze over gaan - ze komen pas bij weergave weer bij elkaar - is dit heel lastig goed op te lossen.

En doordat het een relatief zeldzaam probleem is gaan we het daarom niet oplossen.
Pagina: 1