Vraag

• teddysleep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-11 20:16
Ik zoek een?
tablet.

Wat is je budget?
250 max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk lezen/studeren, dus ik denk dat een groot scherm met een deftie resolutie belangrijk is

Als het kan, zou het ook een recente tablet zijn, die niet teveel weegt en te upgraden is naar laatste softwareversie (zonder teveel bloatware). Als er nog een goede community bestaat voor de tablet of XDA, is het helemaal top.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Een Samsong met Amoled scherm en dan kleur op zwart met witte letters is de beste optie voor een tablet in jou budget. Dat is het rustigste voor je ogen en accu gaat dan langer mee want zwart verbruikt geen stroom bij Amoled schermen.

Uiteraard is een echte e-book reader voor minder dan de helft van dit bedrag te verkrijgen en lang op te lezen. Die batterij gaat weken mee.

• teddysleep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-11 20:16
Ja, maar een e-reader biedt ook minder mogelijkheden. Dus ik zou het liefst een echte tablet hebben.
Het is niet zo dat ik hier romans op ga lezen. De documenten die ik erop ga bestuderen kunnen bijvoorbeeld ook grafieken met kleuren bevatten.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@teddysleep je openingspost is al heel erg compleet, maar binnen ATT verwachten we ook dat je met wat eigen opties komt. Welke tablets heb je al gevonden en waarom voldeden die niet?

Kun je daarnaast ook nog het volgende toevoegen:
- Een 'groot scherm' voor iedereen anders, kun je een harde maat geven?
- Heb je nog wensen / eisen betreft opslag en besturingssysteem?