slechte laptop voor gaming, kan ik hier iets tegen doen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb niet echt een gaminglaptop en speel dus veel games (zoals: fortnite, ...) op lage fps.
kan ik hier iets voor kopen op een budget van ongeveer 0-75 euro?

ik heb al gezocht naar een externe grafische kaart maar dan kom ik alleen maar uit op game capture kaarten.

alvast bedankt.
Thijs.

mijn laptop specs:

- intel core i5-4210U 1.70GHz - 2.40GHz

- Intel HD Graphics Family

- 8GB ram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 20:54
En de rest van de laptop ? Type bijvoorbeeld ?

Je hebt van die PCIe apparaten die je op de "wifi" aansluiting kan aansluiten. ( https://www.amazon.com/La...aphics-Card/dp/B00Q4VMLF6 )
Hieraan kan je dan een voeding en videokaart hangen, en dan op een extern scherm gamen in het kort gezegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Helaas niet. Het probleem is de videokaart, maar bij je laptop kan je deze niet vervangen.

(Een externe oplossing kost trouwens makkelijk 600 euro of meer)

[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2018 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 17:24
Helaas gaat dat idd. niet.
Misschien je laptop verkopen en dan bijleggen bij een nieuwe betere laptop.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Clavat schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:17:
Misschien je laptop verkopen en dan bijleggen bij een nieuwe betere laptop.
Of overstappen naar een PC voor gaming. Een PC van 700 euro is sneller dan een laptop van 1200 euro. Wanneer die laptop van 1200 euro niet meer voldoende is kan je weer een ander kopen. Bij de PC geef je een paar 100 euro uit aan upgrades en kan je weer verder. PC gaming is veel goedkoper dan op de een laptop. Sowieso is het niet kunnen upgraden van een laptop een enorm nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 14:08
Misschien dat dit een optie is https://www.nvidia.co.uk/...ducts/geforce-now/mac-pc/ het is nu nog in beta en momenteel gratis maar gaat wel geld kosten. Zou dan wel met een kabel je laptop verbinden aan je router in plaats van wifi gebruiken. Ook word er een snelheid van 50 mb/s geadviseerd.

[ Voor 177% gewijzigd door moijamie op 13-02-2018 16:38 ]

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 20:54
moijamie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:35:
Misschien dat dit een optie is https://www.nvidia.co.uk/...ducts/geforce-now/mac-pc/ het is nu nog in beta en momenteel gratis maar gaat wel geld kosten. Zou dan wel met een kabel je laptop verbinden aan je router in plaats van wifi gebruiken. Ook word er een snelheid van 50 mb/s geadviseerd.
Er staat 50 Mbps, dat is delen door 8 en dan heb je het aantal MB/sec ;) 6,25 MB/sec heb je dus nodig.
Helaas zijn nog veel games niet te spelen er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:23

Eren

Boss of this gym

Ik zou zeggen doosparen en je kan voor rond 400-600 Euro een 2e hands PC halen die het nog goed doet in 2018.

4HEad

Pagina: 1