Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

iOS 11 op iPhone X, screenshot

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• TobiasW013
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 26-04 16:25
Hi mede tweakers,

sinds vandaag is het mij opgevallen wanneer ik met de meest recente iOS versie in combinatie met de iPhone X, wanneer ik een screenshot maak, ik niet meer de mogelijkehdi krijg om die te bewerken (met pennetje tekenen/bijsnijden etc.)

Inplaats van dat ik eerst dat scherm krijg, word de volledige screenshot ineens meteen opgeslagen in mijn fotolijst..

enig idee waaraan dit kan liggen?

alvast bedankt! :)

Beste antwoord (via TobiasW013 op 13-02-2018 17:33)

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13:42
quote:
TobiasW013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:52:
Update: na een herstart werkte het ineens weer gewoon normaal.. iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kon zijn?
Een bug?

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Alle reacties

• TobiasW013
Update: na een herstart werkte het ineens weer gewoon normaal.. iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kon zijn?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• iCore
quote:
TobiasW013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:52:
Een bug?

• TobiasW013
quote:
@iCore
Zelf ook weleens last van gehad?
Eerste keer dat ik het zelf nu heb binnen twee maanden..

• iCore
quote:
TobiasW013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:54:
[...]

@iCore
Niet op iOS (iPhone 4 was mijn laatste iPhone) Maar op Android wel een keer, maar na 2x was het weer normaal.

• BlankStar
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 06-03 08:45
Ik heb hetzelfde voorgehad een poosje terug. Herstart en was ook in orde. Sinds toen nooit meer gehad...

Het blijft door mensen gemaakt, en bugs zijn dus zeker mogelijk. En misschien is het maar een idee, maar 't lijkt me de laatste tijd meer dan vroeger...

-= I AM THE RUSH WITHIN THE RAID =-

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
quote:
TobiasW013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:54:
[...]

@iCore
Hele stomme vraag, maar waarom niet eerst proberen zelf op te lossen? Bijvoorbeeld herstarten, de simpelste oplossing ever, had je ook wel zelf kunnen bedenken. Ipv gelijk een topic te maken.

• BlankStar
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 06-03 08:45
Doet me denken aan het antwoordapparaat in "The IT Crowd" :-D

Als mensen belden met een probleem naar de helpdesk nam het apparaat op en zei meteen, "have you tried rebooting it? ... Ok, try that and call us again if it isn't fixed. Bye" :-D

-= I AM THE RUSH WITHIN THE RAID =-

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*