[Vakantie] Olympische Spelen 2024 Parijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 10:38
De Olympische Spelen zomerspelen van 2024 worden in Parijs gehouden.
In 2012 werden de olympische spelen gehouden in Londen en we hadden altijd het idee als het in de "buurt" is dan willen we er zeker eens naartoe.

Helaas is dit in 2012 door medische omstandigheden niet gelukt en we willen nu onze focus leggen op in 2024 wel naar parijs te gaan.

Parijs is makkelijk aan te reizen en met goed zoeken is een hotel waarschijnlijk geen probleem (mits je op tijd bent betaal je geen hoofdprijs) we hoeven ook niet persé in het centrum van Parijs te zitten.

Zijn er hier mensen die tips hebben wat betreft voorbereidingen als je naar de Olympische Spelen zou willen ?

Op dit moment komen eerst de zomerspelen van 2020 in Tokio en daar zal nu ongetwijfeld eerst meer informatie over te vinden zijn dan 2024 in Parijs.

Maar wellicht zijn er mensen al eens op de olympische Spelen geweest en hebben tips en tricks :)

Het staat nu nog niet vast dat we gaan, maar informatie inwinnen is nooit verkeerd lijkt mij :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Je bent er in ieder geval op tijd bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
CtrAltDelicious schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:42:
Je bent er in ieder geval op tijd bij :+
Dat zeker :+ ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-07 22:26
Ik zou gewoon uitzoeken vanaf wanneer je bijvoorbeeld al hotels kan boeken voor de spelen in Tokio, dan zou je dat een beetje als richtlijn aan kunnen houden voor de spelen in Parijs. Stel dat je 1,5 jaar van te voren kunt boeken, zal dat in Parijs wel ongeveer gelijk liggen.

Wat vooral ook belangrijk is, is natuurlijk dat je kaarten aankomt om naar de sporten te gaan kijken welke je leuk lijken, en er rekening mee houdt dat die kaarten waarschijnlijk niet goedkoop zullen zijn... Het geld opzij zetten zodra je wilt gaan boeken is ook wel handig, omdat je natuurlijk nooit 100% zeker weet dat je het nog kunt betalen als je erg lang van tevoren gaat boeken.

Zoals je eigenlijk de vorige keer al meegemaakt hebt, ging het toen niet vanwege medische omstandigheden, dit kan natuurlijk in 2024 ook gebeuren (Laten we hopen van niet, maargoed). Daarvoor is het misschien dan sowieso verstandig om, als je die nog niet hebt, een annuleringsverzekering voor die periode af te sluiten zodra je hotels etc... gaat boeken, zeker omdat het geen goedkoop reisje zal gaan zijn denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Rik. op 13-02-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-07 15:34
Ik werd in 2012 de dag na de openingsceremonie wakker met een appje van mijn moeder of we toch zouden gaan. Kaartjes had ze al via Marktplaats geregeld (betrouwbare verkoper met een eigen bedrijf, en de Oyster day passes zaten er bij die bij alle officiële tickets zaten). Hotel voor de hoofdprijs geboekt voor twee nachten, trein geboekt (viel ontzettend mee) en de zaterdag tot de maandag daarop gingen we. Fantastische ervaring!

Kaartjes voor de atletiek waren 160 euro per stuk geloof ik. Zaten we wel op hele goede plekken in het stadion op rij 7 op Super Saturday (met drie keer Brits goud, kippenvel toen God Save the Queen uit 85.000 kelen klonk).

Hotel was iets van 180 per nacht voor een heel simpel tweesterren hotel. Prima locatie, maar ultraklein kamertje met kutventilatie.

Trein geloof ik 60/70 euro pp retour.

Zondag was de marathon in de stad en hadden we kaartjes voor het Holland Heineken House.

Alles bij elkaar heeft het grapje zo’n 1200 euro gekost voor 48 uur in Londen, maar het was elke cent waard.

Tickets voor sportevenementen gaan via ATP. Als je daar bent kan je ook in de rij voor lastminute tickets. Koop dus tickets voor waar je echt zeker heen wilt en kijk eventueel wat er voor de rest op de dagen beschikbaar is tegen betere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Ik ga de komende tijd eens wat informatie proberen te verzamelen.
Je kan inderdaad zeggen dat 1200 euro voor 48 uur een hoop geld is, dat is het natuurlijk ook, maar de beleving zal je niet gauw nog eens meemaken en dat zegt ook wat natuurlijk ;)

Het is ook niet iets wat je elke 4 jaar zult gaan doen (tenminste dat denk ik niet).
Ik focus me nu voorlopig op Parijs, maar het kan ook zijn dat we het 4 jaar opschuiven en dan naar Olympische Spelen in Los Angeles gaan met daaraan gelijk een stedentrip in de VS.

Zoals eerder iemand zei duurt het nog enkele jaren, maar ik ben van mening dat als je dit wil doen dat je op tijd moet beginnen met de voorbereidingen.

Mijn idee is dat tickets soms wel eens snel kunnen gaan, maar dat kan ik natuurlijk ook mis hebben.

Het is in ieder geval fijn om ervaringen en tips uit te wisselen :).

@Rik. een verzekering zullen we zeker nemen, omdat het natuurlijk zomaar weer kan gebeuren, maar al ben ik van mening dat je eigenlijk nooit zonder annuleringsverzekering een trip moet maken.
Je kan zelf heel gezond zijn en er gebeurd nooit wat, maar je weet nooit dat er zomaar toch iets kan gebeuren waardoor de trip niet door kan gaan,

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-07 22:26
MdO82 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:04:
@Rik. een verzekering zullen we zeker nemen, omdat het natuurlijk zomaar weer kan gebeuren, maar al ben ik van mening dat je eigenlijk nooit zonder annuleringsverzekering een trip moet maken.
Je kan zelf heel gezond zijn en er gebeurd nooit wat, maar je weet nooit dat er zomaar toch iets kan gebeuren waardoor de trip niet door kan gaan,
Persoonlijk vind ik dat ook, maar het is vaak wel redelijk prijzig, dus niet altijd interessant om af te sluiten. Dit is natuurlijk heel erg afhankelijk van hoeveel de reis kost, en wat de verzekering dan zou dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
MdO82 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:41:
De Olympische Spelen zomerspelen van 2024 worden in Parijs gehouden.
In 2012 werden de olympische spelen gehouden in Londen en we hadden altijd het idee als het in de "buurt" is dan willen we er zeker eens naartoe.

Helaas is dit in 2012 door medische omstandigheden niet gelukt en we willen nu onze focus leggen op in 2024 wel naar parijs te gaan.
ik had het geluk dat Engelse vrienden van mij als huwelijkscadeau ons onderdak aanboden als we naar London 2012 zouden komen. Onderdak was dus geen probleem en met de Oystercards voor het OV konden we prima bij de venues komen (ongeveer een uur rijden).
Zijn er hier mensen die tips hebben wat betreft voorbereidingen als je naar de Olympische Spelen zou willen ?
Het meest tricky was het regelen van tickets. Vooraf hadden een lijstje gemaakt met wedstrijden waar we naar toe zouden willen. Op de dag dat de tickets in NL beschikbaar kwamen heb ik op m'n werk een aantal uur vrij genomen om de website te bestormen. Bereid je vast voor op teleurstellingen voor de main events, die gaan als een dolle en de kans dat je daar tussenkomt is klein.
Wij hadden als doel een aantal sporten te zien waar we ons voor interesseerden: (Beach-)volleybal, Gymnastics, Hockey. En we hoefde niet perse de beste plaatsen.
Uiteindelijk voor iedere dag van de 8 dagen dat we er waren kaarten kunnen kopen.

Ons tips/uitgangspunten
  • minimaal een wedstrijd met NL teams/spelers, wij hebben NL-BEL hockey gezien, met plaatsen vlak achter het doel, erg spectaculair.
  • zoek een event waarbij je ook een medaille uitreiking meemaakt. Voor ons was dat....trampolinespringen... :9 . De volledige competitie en uitreiking op 1 ticket. Meestal zijn finales onbetaalbaar, en om het toch mee te kunnen maken was dit een prima oplossing. en het is stiekem best een mooie sport.
  • houd rekening met frustraties bij het kopen van tickets (website plat, tickets uitverkocht), maar gewoon doorgaan!
  • Neem de tijd om bij een venue te komen zodat je ook de omgeving kan verkennen. London was wat dat betreft geweldig met locaties door heel de stad.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• MdO82
Bedankt zover voor alle tips en adviezen, ik ga op mijn gemak eens rondkijken als er meer informatie beschikbaar komt :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1244746

Net als in Londen zijn de Spelen in Parijs natuurlijk goed aan te rijden. Ik ben zelf in Londen op de bonnefooi gegaan en geprobeerd bij het Holland Heineken House nog tickets te krijgen. Dat is niet gelukt helaas. Wel naar het wielrennen gegaan wat vrij toegankelijk was. Al met al een hele speciale ervaring moet ik zeggen. In parijs wil ik beter beslagen ten ijs komen.

*snip* Welkom op GoT. Bij je eerste bericht gelijk je site pluggen wordt hier gezien als spam, derhalve is dat deel verwijderd.

[ Voor 34% gewijzigd door Señor Sjon op 20-08-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-07 11:36
Even een kick omdat de verkoop van tickets van start is gegaan. Zijn er nog andere tweakers die het in deze fase gelukt is tickets te bemachtigen? TS 5 jaar later nog van plan te gaan?

De ticketverkoop gaat nu helemaal via de organisatie zelf, niet meer via lokale boekers zoals ATPI in Nederland. Ik heb me een paar weken geleden (pas) ingeschreven voor de loting om tickets te kopen in het tijdvak van 15 feb t/m 15 maart. In deze periode worden tickets in pakketten verkocht van 3 sessies die je zelf samen kunt stellen. Het aantal tickets per pakket moet hetzelfde zijn voor iedere sessie. Ik ben ingeloot en heb sinds gisteren 48 uur om kaarten te kopen. De meeste betaalbare sessies van de populaire sporten zijn al weg maar heb toch twee sessies atletiek kunnen kopen. De ticketprijzen voor de avondsessies van atletiek zijn m.i. totaal uit verhouding, begint bij €85 voor een klein deel van de plaatsen (hoog aan de korte zijde), de categorieën daarna zijn €195 - €385 - €690. Dat was voor London 2012 toen het via ATPI ging wel beter. Maar mag gezien het lotingssysteem allang blij zijn dat ik de mogelijkheid heb om kaarten te kopen denk ik, en er zitten ook nog genoeg betaalbare kaarten bij voor de minder populaire sporten (zoals hockey, gunstig voor Nederlanders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Ik ga vanaf 15 maart tickets proberen te bemachtigen. Zoals @Jean-Bob al schreef, ditmaal gaat alles via de organisatie zelf. Ben benieuwd wat voor een chaos dat wordt... ;)

Na die periode maar eens kijken hoe we in Paris komen/verblijven. Wellicht met caravan ergens een camping buiten de stad opzoeken en dan iedere dag met het OV naar de venues. Dat ging in London echt gesmeerd, over Parijs heb ik alleen wat geruchten gelezen over gratis OV......

Ondertussen is het de 15e geweest en even op de tickets-site ingelogd om me aan te melden voor de volgende loting.
Nu wachten tot 9 mei, als je een tijdsslot toegewezen krijgt om je tickets te bestellen....

nog even eentje voor de lach...
Zat de livestream van de loting voor de kwalificatie-toernooien voor het volleybal te bekijken. komt dit ineens voorbij.... |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvMyB83CJcDc-YOFVKiPGiWfYlw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T322Fs4VaZXJFl0YkCRSNGzO.jpg?f=user_large

En toen was het 9 mei. Vol spanning m'n mailbox in de gaten houden voor de loting B)

[ Voor 44% gewijzigd door TheOmen op 09-05-2023 09:15 . Reden: 15 mei geweest :-) ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelleh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-01-2024
De ticketverkoop is gestart en ik ben gaan zoeken naar mogelijkheden om trein+hotel te boeken, maar poeh wat is dat onoverzichtelijk.

Zijn heel veel hotels bijv al uitverkocht, of zijn die binnenkort pas te boeken? Het is nogal onduidelijk te vinden moet ik zeggen. Thalys is ook nog niet te boeken zag ik.

Iemand tips? Of een goed reisbureau die dit kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:44
Michelleh schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:05:
De ticketverkoop is gestart en ik ben gaan zoeken naar mogelijkheden om trein+hotel te boeken, maar poeh wat is dat onoverzichtelijk.

Zijn heel veel hotels bijv al uitverkocht, of zijn die binnenkort pas te boeken? Het is nogal onduidelijk te vinden moet ik zeggen. Thalys is ook nog niet te boeken zag ik.

Airbnb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedijkhuis
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:46
Michelleh schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:05:

Ik denk dat de meeste gewoon nog niet te boeken zijn. Denk pas na de zomer 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:19
Ik ga met 3 vrienden en mijn vriendin die kant op volgend jaar. Heb er zin in! Kaartjes die we (ergens vorige maand) hebben zijn voor dameshockey, damesrugby en herenvoetbal. Was 100 euro pp in totaal, dus dat is echt goed te overzien, al is het natuurlijk nog maar afwachten bij welke landen we terecht gaan komen.

Verblijf ook al geregeld, via AirBnB kon je al boeken voor die periode. 500 euro pp voor 6 nachten betaald, maar we hebben wel een huis met 4 slaapkamers (iedereen een eigen), 3 badkamers, luxe keuken, grote tuin, prachtig uitzicht dus die prijs is eigenlijk best wel prima. Wel ongeveer 3 kwartier OV buiten Parijs, maar daar heb ik niet zo'n problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhrietman
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 25-08-2024
Het is 15 mei en ik ben ingeloot voor de volgende tranche van de kaartverkoop. Helaas blijkt dat toch al wel heel veel sporten en sessies inmiddels zijn uitverkocht, of dat alleen de duurste kaarten nog over zijn (€690,- pp voor een avondje atletiek…. nou nee toch maar niet).De beloofde ‘goedkope’ kaartjes zijn er alleen nog voor, pakweg, boogschieten, kanoën en de voorronde tennis helaas.
Wel zag ik dat er een kaartjes wederverkoop systeem komt, (van de organisatie zelf) waarin je je gekochte kaartjes weer van de hand kunt doen. Dat dus maar even in de gaten houden en last minute nog gaan. Met dank aan de medische gevallen🤕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedijkhuis
jhrietman schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:52:
Het is 15 mei en ik ben ingeloot voor de volgende tranche van de kaartverkoop. Helaas blijkt dat toch al wel heel veel sporten en sessies inmiddels zijn uitverkocht, of dat alleen de duurste kaarten nog over zijn (€690,- pp voor een avondje atletiek…. nou nee toch maar niet).De beloofde ‘goedkope’ kaartjes zijn er alleen nog voor, pakweg, boogschieten, kanoën en de voorronde tennis helaas.
Wel zag ik dat er een kaartjes wederverkoop systeem komt, (van de organisatie zelf) waarin je je gekochte kaartjes weer van de hand kunt doen. Dat dus maar even in de gaten houden en last minute nog gaan. Met dank aan de medische gevallen🤕
Ik begreep dat ze donderdagochtend met zo'n 700 sessies begonnen. Ik was vrijdagochtend aan de beurt en toen waren er nog zo'n 500 over. Daar zaten de populaire (Zwemmen, Atletiek, Baanwielrennen, BMW, etc.) ook al niet meer (betaalbaar) tussen. Zondagmiddag waren er nog iets van 300 sessies geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Same here. Als je een voorronde voetbal wilt kijken in Marseille dan kan je dat nog goedkoop doen, net als inderdaad boogschieten in Parijs, maar verder was er echt niets meer te krijgen onder de 200 euro per kaartje.
Dan maar op de TV volgen.
Ik had verwacht dat er per sessie nog goedkope kaarten beschikbaar zouden zijn, maar het lijkt erop dat alle tickets gewoon in de eerste sessie zijn vergeven (maar ik kan me vergissen en was ik te traag...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedijkhuis
Beetje twitter-account afgestoft en volg nu o.a.
@ParisTicketSwap en @Kevin_Plsm

Zijn volgens mij beide Nederlanders die ook interesse hebben en af en toe wat info posten. Die laatste had veel goede informatie tijdens Londen 2012. Alleen liep de verkoop toen behoorlijk anders. En kon je bijvoorbeeld Oostenrijkse en Belgische kaartjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
jedijkhuis schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:44:
Beetje twitter-account afgestoft en volg nu o.a.
@ParisTicketSwap en @Kevin_Plsm

Zijn volgens mij beide Nederlanders die ook interesse hebben en af en toe wat info posten. Die laatste had veel goede informatie tijdens Londen 2012. Alleen liep de verkoop toen behoorlijk anders. En kon je bijvoorbeeld Oostenrijkse en Belgische kaartjes kopen.
Hoewel ook niet 100% vlekkeloos (onbereikbare website op het hoogtepunt) kon ik voor London al m'n gewenste kaartjes scoren. Daar hoefde je dan ook alleen maar te concurreren met je landgenoten, niet met de hele wereld :-)

Maar, eerlijk is eerlijk, voor Parijs hebben we de eerste ronde eerder dit jaar gewoon gemist. Zijn er mensen die toen al tickets hebben kunnen bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhrietman
Ik heb nog wel goede hoop om wat kaartjes te bemachtigen via het wederverkoop-systeem van de organisatie zelf. Er zijn vast wel veel fransen die van hun kaartje af willen als blijkt dat ze nu iets voor, pak ‘m beet, handbal NL-Zweden hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
jhrietman schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:54:
Ik heb nog wel goede hoop om wat kaartjes te bemachtigen via het wederverkoop-systeem van de organisatie zelf. Er zijn vast wel veel fransen die van hun kaartje af willen als blijkt dat ze nu iets voor, pak ‘m beet, handbal NL-Zweden hebben gekocht.
Maar ja, dan wordt het kort dag om nog een overnachting te regelen. Of was je van plan op-en-neer te rijden op de dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jhrietman
Ja een overnachting zal dan niet meer in Parijs zelf gaan maar ik hoop dat er in een straal van 40-50 km nog wel iets te krijgen is. En dan met de auto en OV richting de wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Gisteren een mail van de organisatie dat er tickets in de verkoop gingen.
Helaas alleen voor events buiten Parijs:
- Basketball and Handball (Lille)
- Football (Bordeaux, Lyon with the French women's team on 25/07 and 31/07, Marseille with the French men's team on 24/07 and 30/07, Nantes, Nice with the French men's team on 27/07, Saint-Etienne with the French women's team on 28/07)
- Sailing (Marseille)
Volgens mij de events die bij de vorige verkoopronde niet direct waren uitverkocht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-07 11:36
Voor de geinteresseerden: er zijn weer tickets in de verkoop gegaan en nog een aantal goede sessies beschikbaar (oa atletiek). Wij hebben nu een mooi programma bij elkaar weten te verzamelen met vier avonden atletiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedijkhuis
Zojuist geboekt en betaald voor 1 weekje kampeerplek op Hutopia Versailles in augustus 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:36

Jebus4life

BE User

Ik had het topic in het verleden niet opgemerkt, maar ik had destijds me opgegeven voor de "lottery", waar ik (relatief) vroeg uitgepikt was. Ik was aan het kijken om met 4 personen er enkele leuke events uit te pikken, zodat iedereen wat aan z'n trekken kwam. Maar na het zien van de prijzen heb ik snel afgehaakt.

Voor mij persoonlijk buiten alle proportie, uiteraard waren er wél zaken te vinden die prijstechnisch boeiend waren, maar dat zijn nu niet de sporten waarvoor ik richting Parijs wou afzakken. Maar een dagje bij het atletiek, gymnastiek of het zwemmen bijvoorbeeld leek me echt wel de moeite, maar voor dat soort bedragen kan ik imo wel wat leukers doen. Dan volg ik het wel op televisie...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Blijf me verbazen over de manier waarop ze de kaartverkoop hebben ingeregeld.
Krijg gisteren weer een mail dat er nieuwe tickets te krijgen zijn, ook voor events waar ik interesse in heb.
Alsof ik nu, een paar weken voor de start, nog een leuk sportweekje in elkaar kan plannen met transport en overnachting.
Na de eerste loterij besloten niet te gaan omdat er geen betaalbare tickets meer waren voor de door ons gewenste events en een andere vakantie gepland. Komen ze nu nog aanzetten met een nieuwe lading kaartjes |:(

Dan was London 2012 toch beter geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10:03
TheOmen schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:20:
Blijf me verbazen over de manier waarop ze de kaartverkoop hebben ingeregeld.
Krijg gisteren weer een mail dat er nieuwe tickets te krijgen zijn, ook voor events waar ik interesse in heb.
Alsof ik nu, een paar weken voor de start, nog een leuk sportweekje in elkaar kan plannen met transport en overnachting.
Na de eerste loterij besloten niet te gaan omdat er geen betaalbare tickets meer waren voor de door ons gewenste events en een andere vakantie gepland. Komen ze nu nog aanzetten met een nieuwe lading kaartjes |:(

Dan was London 2012 toch beter geregeld.
Zelfde verbazing hier ook..... Wij gaan wel twee dagen naar Nantes voor wedstrijden van het voetbaltoernooi maar dat is puur omdat de kaarten voor wat we eigenlijk wilde bezoeken niet te betalen of te krijgen waren. En aansluiten op dat bezoek aan Nantes hebben we al andere vakantieplannen gemaakt inmiddels.

Geen ervaring met London destijds, maar dit is niet ideaal en hoop dat het voor de volgende spelen in de buurt beter geregeld zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:39
Hier ook teleurgesteld over de hele ticket verkoop. Eerst waren er enkel de combi-tickets waarbij je drie sporten moest kiezen wat al belachelijk was en zeker met die prijzen. Waarbij ik de pech had in een late loting te zitten waardoor er sowieso niets interessants meer was.

Gisteren dan ook de mail gekregen dat er toch nog losse tickets te koop waren maar de goedkoopste tickets waren €195/stuk voor bij atletiek waarbij de plaatsen op niets trokken en je dus niets kan zien zonder verrekijker. Voor betere plaatsen gaat het al snel naar €600 voor op een avond waarbij er iets van de 8 events zijn. Als ik daar nog vervoer bijreken (zal wel met de auto zijn want treintickets zullen nu wel niet meer te krijgen zijn) en eventueel overnachting kost het voor een weekendje evenveel als een normale gezinsvakantie. Nee bedankt.
Pagina: 1