subwoofer bij Denon AVR 1612

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Denon AVR 1612 versterker

1 victa Center
2 HECO boxen victa 201

en wil hier graag een subwoofer aan toevoegen. ik weet dat het een oude set is maar ik vind het best prima klinken en heb al mn geld al aan een LG55c7v uit gegeven :-).

Zijn er misschien suggesties van mensen die dezelfde set hebben? of moet ik misschien iets anders kopen? of heeft het weinig meerwaarde?

ik kan weinig vinden op internet, mede omdat het zo'n oudje is denk ik. :|

bedankt voor de reactie! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:25
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002

The Eagle

I wear my sunglasses at night

AVR1612 heeft idd een aansluiting voor een active subwoofer. En Audissey aan boord als ik me niet vergis. Kwestie van een actieve (dus met ingebouwde versterker) sub kopen (bij geen budget zou ik altijd twedehands kijken), aansluiten en Audissey draaien voor het inregelen :)

Een sub voegt altijd wat toe :)
Maar als jij geen geld hebt heb je wel een probleem. Als jij het goed vind klinken zo zou ik lekker ff doorsparen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja de prijzen lopen idd al snel op. ik ga even loeren voor een goede tweedehands. bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:18
[knip], V&A houden we graag in V&A.

[ Voor 79% gewijzigd door Zeehond op 14-02-2018 21:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey daar ben ik weer! ik heb de Yamaha YST - SW012 gekocht. ik krijg hem alleen niet werkende op mn denon AVR 1612. alles is aangesloten en aan. maar het schijnt dat ik op de versterker ook nog de subwoofer op ON moet zetten?! krijg dat niet gevonden..

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dan lees je boekje maar eens na, daar staat het in namelijk.
Hint: speaker settings ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1