Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Beste tweakers,

Ik weet niet waar ik de vraag moet stellen maar of iemand me kan uitleggen waar ik bijvoorbeeld me android OS gewoon in het duits wil hebben. Maar dat me apps gewoon zoals ik weet dat ze ''standaard'' in het engels zijn. Nu moet ik telkens handmatig aanpassen. Maar dit zou makkelijker kunnen neem ik aan?

Ik heb zelf uitgezocht:
Alleen is dit niet wat ik zoek op de meeste websites kom je val vaak tegen dat je extra 3th party apps moet installeren zoals Morelocal2 / App Locale etcetc. Daarnaast krijg ik veel script codes te zien wanneer ik het zoek.

Maar is dit ook nog in de OS zelf te instellen? Ik gebruik momenteel LineageOS14.1.

Ik weet dat Android niet echt taalvriendelijk is. Want zodra je default systeemtaal in een bepaalde taal overzet. Worden alle apps ook in die taal en dat wil ik niet vooral bij webwinkels niet.

@rens-br was vergeten te melden my bad. Heb extra content toegevoegd.

[ Voor 50% gewijzigd door theduke1989 op 15-02-2018 13:30 ]

Beste antwoord (via theduke1989 op 15-02-2018 13:30)

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Morelocal 2 installeren.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Morelocal 2 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@theduke1989 je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen / eisen die we er aan stellen. Zo verwachten we dat er eerst wat eigen onderzoek gedaan wordt en dat lijkt te ontbreken.

Kun je eens toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

theduke1989 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:43:
Maar is dit ook nog in de OS zelf te instellen? Ik gebruik momenteel LineageOS14.2.
Nee, dat is niet in te stellen. Standaard nemen de apps je systeemtaal over en daar is niks aan te veranderen, zonder gebruik te maken van losse apps.

Overigens voor de volledigheid, kun je nog even aangeven welk toestel je hebt?

offtopic:
En LineageOS 14.2 bestaat voor zover ik weet helemaal niet :)

[ Voor 48% gewijzigd door rens-br op 13-02-2018 10:18 ]

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Heb een Xiaomi Redmi Note 4 global met lineageOS14.1. maar ik moest HRT toch inderdaad met een aparte APP doen. Morelocale gebruikt. Lees toch wst betere berichten over.