Als ik kijk naar de specs van die Revel M8 (ken ze niet, ziet er netjes uit) dan valt het qua gevoeligheid wel mee (88dB, niks speciaals). Dat zou betekenen dat je ze makkelijk aan moet kunnen sturen.
Echter: ik zie in de specs niks van vermogen, noch van frequentiebereik terug, en dat bevreemdt me. Het zijn maar kleine speakers, dus die sub gaat sowieso nodig zijn, maar iets doet me denken dat die sub ook wat middentonen voor zijn kiezen gaat krijgen dan. De drivers in het laag van die dingen zijn maar 3" en dat betekent dat ze zeker niet laag zullen gaan, wellicht zelfs mid zullen missen.
En stiekem, als ik zie dat ze "made by Harman" zijn, verbaast me dat niks. Het doet me denken aan een grotere broer van de HK Soundsticks III. Qua PC speakers meer dan prima, maar ik zou ze absoluut niet in de woonkamer neerzetten. HK heeft wat dat betreft veel ingeleverd qua kwaliteit tov wat het ooit was.
Ik weet niet wat ze kosten, maar ik zou ze denk ik serieus links laten liggen. Het komt mij over als een high end Samsung alles in 1 setje waar je meer boor de naam en de looks betaalt dan voor het geluid. Als je al 800 euro bereid bent in een versterker te steken dan ligt je budget behoorlijk....dan kun je veel en veel beter krijgen voor je geld
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)