Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

desktop start ineens niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen heb ik twee filters aan de buitenkant van mijn desktop verwijdert en deze stof vrij gemaakt. Daarna wil ik mijn desktop aanzetten maar ineens start hij niet meer door. Er branden verschillende lampjes en alle fans draaien maar de desktop doet elke keer na een paar seconde weer het zelfde. Stopt weer even en dan knipperen de lampjes weer en draaien de fans. Ik heb al geprobeerd om de desktop aan te zetten zonder de voedingskabel en dan 15 sec de aan knop in te drukken. Hierna is het probleem niet opgelost. Ook heb ik alle kabels gecontroleerd maar ook dit was het probleem niet. Wie kan me hier verder mee helpen?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Geef eens wat meer info over je hardware ? Welk moederbord heb je? Welke lampjes gaan er branden (Check je manual), Hoor je piepjes?,

Cloud ☁️

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:00
Hier is een speciaal stuk leesvoer voor.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-11 11:26
""Intrusion detection feature"" van het moederbord misschien¿?

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

Verwijderd

Topicstarter
moederboard msi H110M Gaming
voeding corsiar cx 450m
processor i5-6600 lga 1151
hardeschijf crucial mx300 525 gb ssd
geheugen crucial 2x 8 gb ddr4
windows 10

alle fans draaien even en de lampjes wat ik kan zien die het doen zijn het witte ledje voor aan te zetten, en twee ledjes op het moederbord bij DRAM en CPU. Het led lampje bij VGA ligt niet op.
Aan de achterkant van het moederbord branden ook twee of drie lampjes maar die kan ik zo niet echt zien.

ik heb even in het boekje van het moederbord gekeken daar staat dus bij de lampjes van cpu en dram. indicates cpu and dram is not detected or fail.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2018 17:17 ]