Toen ik vanmiddag de PC opstartte merkte ik dat het internet gruwelijk traag was. Dus gedaan wat ik normaal doe en even de modem herstart maar het probleem hield aan. Toen een Speedtest gedaan. Ping van 4MS, download van 1Mbps en upload van om en nabij de 40Mbps. Daarna het glasvezelkastje gereset en de modem nogmaals gereset, maar maakte niets uit. En het probleem heb ik zowel bekabeld als via de wifi.
KPN laat geen storingen zien maar op allestoringen is er melding van een mogelijke storing gezien het aantal meldingen dat er daar zijn binnengekomen. Toevallig iemand anders die hier ook last van heeft?
Het modem is trouwens de ZTE H368N en ik heb alleen glas van KPN dus geen tv of telefonie. M'n PC zit er bekabeld op aangesloten.
KPN laat geen storingen zien maar op allestoringen is er melding van een mogelijke storing gezien het aantal meldingen dat er daar zijn binnengekomen. Toevallig iemand anders die hier ook last van heeft?
Het modem is trouwens de ZTE H368N en ik heb alleen glas van KPN dus geen tv of telefonie. M'n PC zit er bekabeld op aangesloten.