Download glasvezel KPN maar 1Mbps

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Toen ik vanmiddag de PC opstartte merkte ik dat het internet gruwelijk traag was. Dus gedaan wat ik normaal doe en even de modem herstart maar het probleem hield aan. Toen een Speedtest gedaan. Ping van 4MS, download van 1Mbps en upload van om en nabij de 40Mbps. Daarna het glasvezelkastje gereset en de modem nogmaals gereset, maar maakte niets uit. En het probleem heb ik zowel bekabeld als via de wifi.

KPN laat geen storingen zien maar op allestoringen is er melding van een mogelijke storing gezien het aantal meldingen dat er daar zijn binnengekomen. Toevallig iemand anders die hier ook last van heeft?

Het modem is trouwens de ZTE H368N en ik heb alleen glas van KPN dus geen tv of telefonie. M'n PC zit er bekabeld op aangesloten.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdk01
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-01 20:58
Probeer het eens met een ander device terwijl je huidige pc niet is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

En met wifi ipv bedraad, mogelijk is de bedrading slecht (joe neever ken tel)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Ik heb echt alles geprobeerd wat ik kon proberen. Bekabeld, wifi (via de telefoon), andere kabels, maar niks werkte. KPN kon ook geen storing op de lijn vinden. Maar inmiddels is de snelheid weer terug naar hoe het moet zijn opeens. Dus waarschijnlijk toch een storing :|

Ik Schiet Film | Website | Instagram