Welke fitness/ren wireless headphones?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max043
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-10 17:19
Binnenkort ga ik héél veel rennen en ook voor een lange tijd, hiervoor wil ik oortjes/koptelefoon aanschaffen. Ik vroeg me af welke ik moest kopen?

Aangezien ik een klein beetje zweet zou ik wel waterdichte headphones willen, maar kunnen headphones zo snel kapot gegaan doordat er een druppeltje op/in komt? Lijkt mij niet.

Trouwens ik heb misvormde oren. Ja, die bestaan. Dus zonder rubbertje valt sowieso uit m'n oor, daarom moet ik oortjes met rubber hebben. Als we het over koptelefoons gaan hebben wil ik het liefst On-ear koptelefoons.

Wat ik ten eerste heb gedaan is gezocht of er een topic was over dit onderwerp maar ik kon 't niet zo 123 vinden.

Interessante modellen die ik heb gevonden:
Beats solo3
BeatsX
Powerbeats 3
Bose soundsport
Jaybird X3 Sport

Jullie kunnen modellen toevoegen die ik niet heb gevonden. Budget maakt me inprincipe niet zoveel uit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 20:40
Heb zelf een Solo3 maar voor rennen zeker niet aan te raden, rond de 0 graden of lager valt deze uit om de batterij te beschermen, zeer vervelend tijdens het rennen...
Hier zou ik de andere modellen ook op controleren, ik neem aan dat alle beats er last van hebben namelijk.

Hier meer info: https://www.reddit.com/r/...ning_off_in_cold_weather/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:34
Ik heb de jaybirds x3 en zitten als een huis met de comply foam dopjes en de wings die erbij zitten. Leuke app erbij om met de EQ te spelen. Voor hardlopen vind ik het een drama omdat je via het snoertjes wat er nog wel aanzit allerlei bijgeluiden doorkomen enkel door aanraking.
Ik ben voor fitness/lopen weer overgestapt op mn Sony 950bt en 950n1. Dan maar nat en warme oren.

Overigens heb ik met mn sennheiser px100 ( helaas wel bedraad) wel vele heerlijke kilometers gemaakt. Zit heerlijk, erg licht en prima geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Max043 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:36:
wil ik oortjes/koptelefoon aanschaffen. Ik vroeg me af welke ik moest kopen?
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Schopje die kant op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je, als collega hardloper, de Backbeat Fit van Plantronics aanraden. Ziet er misschien als een rare constructie uit, maar is echt ontzettend fijn:
1) De constructie is van rubber, kan tegen een stootje / vocht en is heel licht: je merkt vaak niet eens dat je ze in hebt.
2) Ze sluiten de gehoorgang niet helemaal af: sommigen zien dat als een contra, ik zie het als een pro. Hierdoor kan ik nog wat verkeers-geluid meekrijgen, en heb ik ongelukken kunnen voorkomen.. en dat gebeurt regelmatig wanneer je op fietspaden e.d. loopt.
3) de accu is waanzinnig: zeker een uurtje of 3 / 4 spelen is geen enkel probleem
4) Weer constructie: hij is nog nooit van mijn hoofd / uit mijn oren gevallen. De nek band komt tijdens het gebruik eigenlijk niet tegen je nek, en zweeft als het ware. Mocht hij toch vallen, hangen ze alsnog om je nek en liggen niet in een poel modder.
5) Ow, en tip 5: deze heeft een ingebouwde microfoon. Dus Spotify op je telefoon, en als je gebeld wordt met 1 druk op de knop het gesprek aannemen.

Suc6!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 09:18 . Reden: Tip 5 toegevoegd. ]