Beste webshop builder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-08 15:12
Goedemiddag iedereen, voor een vriend ben ik een beetje op onderzoek naar wat de beste website builder is voor het maken van webshops. Sites als Jimdo en Strato bieden het aan, maar je ziet bijna door de bomen het bos niet meer.

Ik heb hem al aangeraden om Wordpress te gebruiken, maar dat gaat hem technisch allemaal een beetje boven de pet. Aangezien ik zelf totaal geen ervaring heb met deze kant en klare builders, hoopte ik dat hier iemand er meer over zou kunnen vertellen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 13:37
Misschien eerste was is jouw definitie van: website builder

Wordpress is zeker voor een beginner zeker niet aan te raden. Alleen al dat je zeer snel moet updates moet zijn vanuit beveiligingsdoeleinden. Webshops zijn zelfs nog complexer.

Maar er zijn voldoende website builders, bijna bij iedere professionele hoster krijg je er wel 1 bij.
waarom voldoen strato bijvoorbeeld niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 15:16 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Als je geen € 100.000 omzet verwacht moet je het gewoon als hobby zien.
Gebruik dan gewoon marktplaats, seoshop, of whatever wat jullie kunnen begrijpen.
Eigen inzet moet sowieso minimaal een full-time maand aan inleren zijn als je totaal geen ondernemerservaring hebt.
Je kan het product dat je wil verkopen ook bij een leverancier onderbrengen, dan wordt het voor je geregeld.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Rolfie schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:57:
Misschien eerste was is jouw definitie van: website builder

Wordpress is zeker voor een beginner zeker niet aan te raden. Alleen al dat je zeer snel moet updates moet zijn vanuit beveiligingsdoeleinden. Webshops zijn zelfs nog complexer.

Maar er zijn voldoende website builders, bijna bij iedere professionele hoster krijg je er wel 1 bij.
waarom voldoen strato bijvoorbeeld niet?
Dat is dus mijn punt. Er zijn er zo veel, dat we door de bomen het bos niet meer zien. Daarom wil ik meer meningen horen over welke builder men denkt dat de beste is.

Wat ik vind vallen onder website builder is: Strato, Jimdo, Blockwise, etc.

Wat mijn vriend wilt is een webshop starten waar hij een aantal producten (25-50) kan aanbieden, met de mogelijkheid om pakketten zoals Moneybird aan te koppelen en wekelijkse nieuwsbrieven uitsturen aan een database van users. Dat moeten de basisfunctionaliteiten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
DJMaze schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:00:
Als je geen € 100.000 omzet verwacht moet je het gewoon als hobby zien.
Gebruik dan gewoon marktplaats, seoshop, of whatever wat jullie kunnen begrijpen.
Eigen inzet moet sowieso minimaal een full-time maand aan inleren zijn als je totaal geen ondernemerservaring hebt.
Je kan het product dat je wil verkopen ook bij een leverancier onderbrengen, dan wordt het voor je geregeld.
Seoshop is overgenomen door Lightspeed en begint bij 49 euro per maand, nogal aan de prijzige kant, mijns inziens

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 12-02-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Er is niet een zoals, je gebruikt één boekhoudpakket en daarna ga je filteren welke webshop software dat boekhoudpakket ondersteund.
Of je moet veel geld te investeren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:01:
Wat mijn vriend wilt is een webshop starten waar hij een aantal producten (25-50) kan aanbieden, met de mogelijkheid om pakketten zoals Moneybird aan te koppelen en wekelijkse nieuwsbrieven uitsturen aan een database van users. Dat moeten de basisfunctionaliteiten zijn.
En in eens komen er een paar requirements bij.

Dat zijn best wel belangrijke puntjes. Nog ven afgezien nieuwsbrieven ook onder ongewenste Email gezien kunnen worden. Je moet dus wel echt toestemming hebben om personen per Email nieuwsbrieven te mogen verzenden (en gemakkelijk af te melden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:03:
49 euro per maand, nogal aan de prijzige kant, mijns inziens
Dat is een bedrag van niks. Ik ontwikkel webshops die al €10.000 inkoop zijn.
Met een houdbaarheid van 5 jaar is dat €167 per maand excl. hosting.

Kom nou eens gewoon met al je eisen (zoals de rest ook aangeeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Ga eens langs bij de lokale homepage bouwer. Kans is dik aanwezig dat ze daar een standaard wordpress site voor je op kunnen zetten en hierbij ondersteunen (voor een schappelijke prijs)

Er komt nogal wat bij kijken om zoiets zelf op te zetten, een partner erbij hebben zou niet gek zijn (en ik vermoed dat je dan beter service hebt, een specifieker product, en minder kosten dan een bv een Strato)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Rolfie schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:05:
[...]

En in eens komen er een paar requirements bij.

Dat zijn best wel belangrijke puntjes. Nog ven afgezien nieuwsbrieven ook onder ongewenste Email gezien kunnen worden. Je moet dus wel echt toestemming hebben om personen per Email nieuwsbrieven te mogen verzenden (en gemakkelijk af te melden).
Uiteraard zal bij het aanmaken van een gebruikersaccount de klant een vinkje aan moeten vinken om de nieuwsbrief te ontvangen, en zoals wettelijk verplicht zal er in elke nieuwsbrief een link staan om uit te schrijven. Al vind ik dit functies die standaard in een pakket met nieuwsbrieven horen te zitten.

Mijn vraag is eigenlijk deze:
Welke websitebuilder heeft deze functionaliteiten zodat mijn vriend (zonder technische IT kennis) dit redelijk makkelijk bij kan houden. Ik persoonlijk heb geen zin in elke week een telefoontje om zijn problemen op te lossen (anders had ikzelf voor hem wel een Wordpress site gemaakt en onderhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je wilt dus alleen nieuwsbrieven versturen en verder niets?

Geef eens wat meer info wat je vriend ermee wil.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
DJMaze schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:08:
[...]

Dat is een bedrag van niks. Ik ontwikkel webshops die al €10.000 inkoop zijn.
Met een houdbaarheid van 5 jaar is dat €167 per maand excl. hosting.

Kom nou eens gewoon met al je eisen (zoals de rest ook aangeeft).
Webshopbuilder:
Artikelen moeten makkelijk toe te voegen zijn
Betaalproviders:
-Paypal
-Ideal
-Achterafbetaling
Nieuwsbrief kunnen versturen naar geregistreerde klanten
Moneybird integratie

Ik vind het geen probleem om straks een weekje met hem te kijken hoe het pakket in elkaar zit en wat hij er mee kan, ik wil alleen niet elke week moeten komen opdraven om problemen op te lossen, vandaar dat ik op zoek ben naar een builder waar een leek mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:10:
[...]

Uiteraard zal bij het aanmaken van een gebruikersaccount de klant een vinkje aan moeten vinken om de nieuwsbrief te ontvangen, en zoals wettelijk verplicht zal er in elke nieuwsbrief een link staan om uit te schrijven. Al vind ik dit functies die standaard in een pakket met nieuwsbrieven horen te zitten.

Mijn vraag is eigenlijk deze:
Welke websitebuilder heeft deze functionaliteiten zodat mijn vriend (zonder technische IT kennis) dit redelijk makkelijk bij kan houden. Ik persoonlijk heb geen zin in elke week een telefoontje om zijn problemen op te lossen (anders had ikzelf voor hem wel een Wordpress site gemaakt en onderhouden)
EDIT na nieuwe post TS:

In hoeverre kan hij zelf zijn boekhouding koppelen aan andere systemen. En om hoe veel klanten gaat het met zo'n nieuwsbrief? Hoe veel omzet heeft hij want dat maakt ook echt wel uit voor wat je met je site kan betalen.

Is het echt een volledige computerleek of is hij alleen niet bekend met websites maken?

[ Voor 26% gewijzigd door Philip Ross op 12-02-2018 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Sorry, maar de info die ik op dit moment gegeven heb is zo'n beetje alles dat hij me verteld heeft. Ik weet dat ik met wordpress vrijwel al zijn wensen kan realiseren, maar daar heeft hij momenteel niks aan, aangezien hij daar niets van snapt.

Wat hij kan wat betreft ICT is heel weinig, het moet daarom een aanbieder zijn met goede support. Ik weet dat hij Moneybird wilt gebruiken nadat hij zich daar in verdiept heeft na de KVK startersdag. (waarom hij dat wilt maakt mij niet zo veel uit, het is zijn feestje)

De betaalsystemen heb ik al verteld, Paypal, iDeal en achterafbetalen.

Hoeveel omzet hij verwacht te maken heb ik geen weet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:21:
Sorry, maar de info die ik op dit moment gegeven heb is zo'n beetje alles dat hij me verteld heeft. Ik weet dat ik met wordpress vrijwel al zijn wensen kan realiseren, maar daar heeft hij momenteel niks aan, aangezien hij daar niets van snapt.

Wat hij kan wat betreft ICT is heel weinig, het moet daarom een aanbieder zijn met goede support. Ik weet dat hij Moneybird wilt gebruiken nadat hij zich daar in verdiept heeft na de KVK startersdag. (waarom hij dat wilt maakt mij niet zo veel uit, het is zijn feestje)

De betaalsystemen heb ik al verteld, Paypal, iDeal en achterafbetalen.

Hoeveel omzet hij verwacht te maken heb ik geen weet van
Dan denk ik dat het beste advies is om gewoon een bedrijf in te huren om de webshop voor hem te beheren, want het zal vrijwel onmogelijk zijn om dit zelf goed te doen als hij er niets van snapt.

Het was ook niet mijn bedoeling om jou aan te vallen met deze vragen maar meer een puntje om naar hem terug te koppelen dat hij veel concreter zal moeten worden, zeker als hij een externe persoon zaken gaat laten regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Indeed, als Wordpress al lastig word, denk ik niet dat er nog gebruikersvriendelijke oplossingen te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Nibbz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:27:
Indeed, als Wordpress al lastig word, denk ik niet dat er nog gebruikersvriendelijke oplossingen te vinden is
Sorry, maar dit is natuurlijk klinkklare onzin. Ik maak zelf wordpress websites in mijn vrije tijd, en heb zo nu en dan ook wel eens met wat van die website builders gespeeld. Er komt zeker een pak meer kennis kijken bij het maken en onderhouden van een wordpress website dan van een builder website, welke op technisch vlak ook een stuk beter onderhouden wordt door de aanbieder.
Philip Ross schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:24:
[...]

Dan denk ik dat het beste advies is om gewoon een bedrijf in te huren om de webshop voor hem te beheren, want het zal vrijwel onmogelijk zijn om dit zelf goed te doen als hij er niets van snapt.

Het was ook niet mijn bedoeling om jou aan te vallen met deze vragen maar meer een puntje om naar hem terug te koppelen dat hij veel concreter zal moeten worden, zeker als hij een externe persoon zaken gaat laten regelen.
Ik zal het hem voorstellen. Het is voor mij moeilijk te peilen wat zijn IT niveau is, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand heel veel moeite heeft met zo'n sitebuilder, maar misschien kijk ik er te simpel naar.

[ Voor 38% gewijzigd door Gutanoth op 12-02-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
edit: foutje, sorry dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door Gutanoth op 12-02-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
https://www.moneybird.nl/...uren-in-je-administratie/

En als je zelf Wordpress sites kan maken dan moet jij hem op zich wel kunnen adviseren. Vrijwel alle sites bieden ook een gratis/proefversie aan.. laat hem lekker klikken en kijken hoe ver hij komt. Wat je verwacht met je post hier is niet echt duidelijk.

Voor je nieuwsbrieven raad ik het volgende systeem aan;
https://www.informailer.nl/

[ Voor 11% gewijzigd door Montaner op 12-02-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
[b]Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:31:

[...]

Ik zal het hem voorstellen. Het is voor mij moeilijk te peilen wat zijn IT niveau is, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand heel veel moeite heeft met zo'n sitebuilder, maar misschien kijk ik er te simpel naar.
De sitebuilder zal het probleem niet zijn. Maar fatsoenlijk beheer van producten, betalingen, nieuwsbrieven databse etc misschien wel. Juist een aantal van deze zaken kunnen scheiden in losse systemen en die zelf koppelen geeft je veel meer flexibiliteit en mogelijkheden en ben je veel minder afhankelijk van 1 partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:31:
Sorry, maar dit is natuurlijk klinkklare onzin. Ik maak zelf wordpress websites in mijn vrije tijd, en heb zo nu en dan ook wel eens met wat van die website builders gespeeld.
Dan weet jij natuurlijk ook wat omnichannel, GDPR en PSD2 zijn...

Verder heb ik het gevoel dat jullie allebij gewoon moeten stoppen met hobby'en.
Als de eigenaar van de webshop al geen IT snapt, wordt het rete lastig om alle facetten van ondernemen te gaan onderhouden, dan sluit je bedrijf binnen een jaar.

Of ga serieus aan de gang of ga wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54
@Gutanoth je zou ook naar shoppagina.nl kunnen kijken die beginnen bij 9.50 per maand

[ Voor 18% gewijzigd door aegis op 12-02-2018 14:56 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
DJMaze schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:54:
[...]

Dan weet jij natuurlijk ook wat omnichannel, GDPR en PSD2 zijn...

Verder heb ik het gevoel dat jullie allebij gewoon moeten stoppen met hobby'en.
Als de eigenaar van de webshop al geen IT snapt, wordt het rete lastig om alle facetten van ondernemen te gaan onderhouden, dan sluit je bedrijf binnen een jaar.

Of ga serieus aan de gang of ga wat anders doen.
Man man man, wat ben jij een gefrustreerd type!

Omnichannel houdt simpel gezegd in dat de ervaring voor de klant op elke manier afgestemd is op elkaar :)

GDPR is een engelse term die hier in Nederland staat voor gegevensbescherming

PSD2 is een verzameling van regels die bepalen hoe het betaalverkeer afgehandeld moet worden :)

Misschien moet je even met beide voetjes op de grond gaan staan en je niet als een of andere god manifesteren, het maakt je nogal een naar persoon om mee te converseren.
aegis schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:55:
@Gutanoth je zou ook naar shoppagina.nl kunnen kijken die beginnen bij 9.50 per maand
Thanks! Ik zal hem er naar laten kijken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gutanoth op 12-02-2018 15:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

uhm, wij proberen jou te helpen? We vragen wat zaken, en krijgen we massaal de wind van voren? naja lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Nibbz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:04:
uhm, wij proberen jou te helpen? We vragen wat zaken, en krijgen we massaal de wind van voren? naja lekker dan.
Haha, ik denk dat ongeveer 90% van de reacties bedoeld zijn om te helpen, maar daar vallen reacties als:
En reacties als die van DJmace niet onder.

Ik ben heel erg dankbaar voor alle reacties die wél behulpzaam zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 19:09

TDB

Ik ben geen IT-er (ook nooit IT studies / cursussen gevolgd), maar zelf ik kan met Wordpress overweg. Ik vind het zeer gebruikersvriendelijk én makkelijk. Het wordt dan wel erg lastig om iets te adviseren dat nog gebruikersvriendelijker is. Enige optie die dan over is zou in mijn optiek dan ook zijn: uitbesteden bij een neef/buurjongen die Wordpress wel kan en niet al te veel kost.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:31:
Het zijn gewoon kunstjes. Als hij sommige kunstjes niet kan dan moet hij die leren. Dat is de moeite niet.
De moeite is zodra er iets gebeurd dat a-typisch is. En dan kun je zelfs als IT'r een dag of meer nodig hebben, mensen die alleen hun truukje kennen zitten dan vast. Dus zorg dat je goede relatie (zakelijk danwel prive) hebt met iemand die het wel van haver tot gort kent.
TDB schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:09:
uitbesteden bij een neef/buurjongen die Wordpress wel kan en niet al te veel kost.
:F
Je kunt beter wat tijd investeren om het zelf te begrijpen. Misschien een cursus of trainings videos.
neef/buurjongen? :+

[ Voor 18% gewijzigd door MrMonkE op 12-02-2018 15:14 . Reden: neef/Buurjongen quote geadd ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Gutanoth als mijn reacties je niet bevallen moet je ze gewoon overslaan.
Er bestaat namelijk niet zoiets als "de beste".
Ik heb voor een IT leek zijn oude webshop omgetoverd naar OpenCart en hij snapt het gewoon.
Voor een andere IT leek ook een OpenCart demo neergezet en hij snapt er de ballen van.
OpenCart is dus voor persoon A "de beste" maar voor persoon B "de slechtste".
Echter, persoon B heeft er nooit tijd ingestoken om het te leren.
Dus ja, wat is het nou?

Jij zegt dat je genoeg ervaring hebt, dan begrijp je toch wel waar de schoen wringt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
MrMonkE schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Het zijn gewoon kunstjes. Als hij sommige kunstjes niet kan dan moet hij die leren. Dat is de moeite niet.
De moeite is zodra er iets gebeurd dat a-typisch is. En dan kun je zelfs als IT'r een dag of meer nodig hebben, mensen die alleen hun truukje kennen zitten dan vast. Dus zorg dat je goede relatie (zakelijk danwel prive) hebt met iemand die het wel van haver tot gort kent.
Aah ja, maar ik was juist in de veronderstelling dat de a-typische dingen zoals een database die problemen geeft in het geval van zo'n sitebuilder pakket opgepakt wordt door de aanbieder van het pakket, waar betaal je anders die 50 euro per maand voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:06:
[...]

Haha, ik denk dat ongeveer 90% van de reacties bedoeld zijn om te helpen, maar daar vallen reacties als:

[...]

En reacties als die van DJmace niet onder.

Ik ben heel erg dankbaar voor alle reacties die wél behulpzaam zijn :)
Je geeft 0 input, stelt dat een wordpress site te ingewikkeld is, en 50 euro in de maand is veel geld... nou als dat al te ingewikkeld is en teveel geld kost, succes met je webshop dan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Nibbz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Je geeft 0 input, stelt dat een wordpress site te ingewikkeld is, en 50 euro in de maand is veel geld... nou als dat al te ingewikkeld is en teveel geld kost, succes met je webshop dan ;w
Zoals anderen al hebben gezegd, zijn er ook pakketten van 10,- per maand, zoals https://www.shoppagina.nl/ Het hebben van een webshop is geen booleaanse logica. Het is niet Bol.com of niets. Ik hoop dat je dat snapt?

Iemand die een klein webshopje wilt met maximaal 50 producten, gaat toch geen 50 euro per maand betalen voor een pakket dat 100 talen aanbiedt en 5000 producten kan hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52
Of deze: https://www.mijnwebwinkel.nl/
Het zal toch proberen en vergelijken zijn om erachter te komen wat bevalt en of je het kunt koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
Gutanoth schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:23:
Zoals anderen al hebben gezegd, zijn er ook pakketten van 10,- per maand, zoals https://www.shoppagina.nl/ Het hebben van een webshop is geen booleaanse logica. Het is niet Bol.com of niets. Ik hoop dat je dat snapt?
Iemand die een klein webshopje wilt met maximaal 50 producten, gaat toch geen 50 euro per maand betalen voor een pakket dat 100 talen aanbiedt en 5000 producten kan hosten?
En daarom is budget 1 van de requirements die best heel gemakkelijk zijn voordat we van alles aandragen. Blijkbaar is 50 euro te veel, maar wat is dan wel een realistisch bedrag?

Maar bijvoorbeeld je hosting kan er ook 1 zijn. Een toko op de hoek, kan morgen weg zijn. Maar een strato blijft nog wel even bestaan.

Persoonlijk heb ik nog steeds zo iets van... dat je het je zelf erg gemakkelijk maakt en ik heb erg de indruk dat je nu verwacht dat wij nu gaan zoeken voor je.

Je weet je eisen dus, via google moet je toch echt het 1 en ander kunnen vinden en vergelijken. Post die hier en dan kunnen we er commentaar op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Rolfie schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:32:
Blijkbaar is 50 euro te veel, maar wat is dan wel een realistisch bedrag?
Dat staat in het bedrijfsplan ;)

Pagina: 1