Beste mede tweakers,
Ik heb een game laptop nu aangezien ik nog naar school ging. Nu ben ik gestopt met school en wil ik eigenlijk kijken of ik niet een beter systeem kan maken dan mijn laptop voor ongeveer hetzelfde bedrag. De laptop was 999 euro nieuw. Gaat nu ongeveer voor 850. Graag blijf ik dan ook tussen die price range.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik heb een 144hz scherm dus wil dei dan ook graag gebruiken!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro. Liever tussen de 800 en 900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset scherm heb ik al. De rest van de componenten moeten allemaal nog komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Iets wat ervoor zorgt dat mijn 144ZH scherm werkt, of dit nou een goede CPU of GPU is..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb qua processor en videokaart een hele slechte ervaring met AMD en zou daarom graag deze onderdelen van nvidia willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee hoor
.
Ga je overklokken?
99% kans van niet
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik een mooie wenslijst zien waarin ik precies kan zien hoeveel alles kost en graag een uitleg waarom deze componenten gekozen zijn. Ik ben zelf niet heel handig op hardware niveau dus vandaar dat ik bij de technische hulptroepen kom
Had hieronder al een soort wenslijstje als starter gemaakt. Geen idee alleen of dit rendabel is en of het überhaupt werkt haha...
Ik heb een game laptop nu aangezien ik nog naar school ging. Nu ben ik gestopt met school en wil ik eigenlijk kijken of ik niet een beter systeem kan maken dan mijn laptop voor ongeveer hetzelfde bedrag. De laptop was 999 euro nieuw. Gaat nu ongeveer voor 850. Graag blijf ik dan ook tussen die price range.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik heb een 144hz scherm dus wil dei dan ook graag gebruiken!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro. Liever tussen de 800 en 900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset scherm heb ik al. De rest van de componenten moeten allemaal nog komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Iets wat ervoor zorgt dat mijn 144ZH scherm werkt, of dit nou een goede CPU of GPU is..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb qua processor en videokaart een hele slechte ervaring met AMD en zou daarom graag deze onderdelen van nvidia willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee hoor
Ga je overklokken?
99% kans van niet
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik een mooie wenslijst zien waarin ik precies kan zien hoeveel alles kost en graag een uitleg waarom deze componenten gekozen zijn. Ik ben zelf niet heel handig op hardware niveau dus vandaar dat ik bij de technische hulptroepen kom
Had hieronder al een soort wenslijstje als starter gemaakt. Geen idee alleen of dit rendabel is en of het überhaupt werkt haha...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 219,- | € 219,- |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 105,- | € 105,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,50 | € 83,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,96 | |
[ Voor 6% gewijzigd door MilandeV op 12-02-2018 13:35 . Reden: Heb een nieuwe wenslijst toegevoegd! ]