Handtekeningen actie opzetten: waar aan te denken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:48

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Een vriend van mij wil een handtekeningen inzamel actie houde, en heeft mij gevraagd om hulp bij het bouwen van een website. Ik heb daar niet zoveel ervaring mee, en vraag me dus een aantal dingen af:
- Om de handtekeningen geldig te laten zijn zullen er ook NAW gegevens verzameld worden. Hoe moet met opslag van deze omgegaan worden?
- Die vriend maakt zich al dan niet terecht zorgen dat de betreffende site met hack/DDoS aanvallen te maken gaat krijgen ivm het gevoelige onderwerp. Weerbaarheid hiertegen zal gedeeltelijk afhankelijk zijn van de hosting partij. Waar moet ik hiervoor op letten bij de keuze voor een hosting partij? Ik heb zelf al e.e.a. bij TransIP, dus overweeg die.

Mijn zoektocht over NAW gegevens leverde een hoop informatie op (zoals dit http://www.justitia.nl/privacy/) over hoe belangrijk het juist verwerken is, echter niets over de praktische opslag van deze gegevens.

Alvast bedankt!

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 12:35
Waarom niet al een bestaande site gebruiken? Er zijn genoeg sites op internet te vinden die dit al aanbieden.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:48

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
DutchKel schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:03:
Waarom niet al een bestaande site gebruiken? Er zijn genoeg sites op internet te vinden die dit al aanbieden.
Dat vind ik nou het mooie aan Tweakers. Je kunt een idee hebben, met moeilijkheden zitten en daar vragen over posten, en dan een compleet ander, betere suggestie krijgen :) Ik zal het eens voorleggen aan hem, bedankt!

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Kijk eens naar petities.nl of Avaaz 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had Geenstijl voor Geenpeil niet een open source tool daarvoor gemaakt?

https://github.com/GeenPeil

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2018 16:00 ]