Dit lijkt me compleet overbodig want het gaat er staat juist in het artikel dat er een tekort is in het investeren (of ben ik nou fout
)
Deze heeft ook de plank een beetje mis geslagen.
Weer een Waar ik het volgens mij niet helemaal mee eens ben (zeker niet omdat hij op +4 staat)
Deze heeft ook de plank een beetje mis geslagen.
Wie niets onderzoekt kan ook niet implementeren denk je ook niet?Ik kan me ook weinig voorstellen bij ICT-onderzoek. Het meeste is toch engineering.
Weer een Waar ik het volgens mij niet helemaal mee eens ben (zeker niet omdat hij op +4 staat)
Lijkt me wel relevant. Als andere landen er meer inpompen (en er minder efficient mee omgaan) maar wel meer resultaten boeken dan lijkt me dat een goede drijfveer. Maar je moet het gaan vergelijken in verhouding of bedoeld hij dat dan ook...Dat Nederland steeds verder wegzakt qua onderzoeksgeld in vergelijking met andere landen is toch helemaal niet interessant?!? Als minder dan in andere landen voldoende is, dan zou dat alleen maar een teken zijn dat er efficienter mee omgesprongen wordt.
Het vergelijken met de hoeveel geld die andere landen er inpompen is dus volgens mij niet relevant...
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?