Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop voornamelijk voor dagleijks gebruik, studie en bekijken films. Momenteel game ik niet aangezien het drukkere studie periode is. Maar uiteindelijk wil ik wel die mogelijkheid hebben. Hieronder versta ik dan wel niet hardcore gamen in de beste graphics, hiervoor heb ik mijn playstation al. Maar hij mag dus toch wat aankunnen (zeker dedicated grafische kaart).
Wat is je budget?
Een budget om een beide max. 700-800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het grootste deel van gebruik zou thuis zijn, maar hij moet toch relatief makkelijk in gebruik onderweg zijn. Vandaar ook de voorkeur voor formaat 15 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn oog viel op het MSI GL62M 7RDX-1634BE model dat bij de alternate outlet voor 719 euro staat.
Hierdoor is mijn vraag vooral of dit toestel een echt goede deal is ofdat ik in deze prijscategorie beter kan vinden?
Ook zag ik dat Lenovo momenteel een actie doet met valentijn, ook op de legion y520 modellen. Deze toestellen lijken me iets beter maar ook duurder? Is het dit prijsverschil waard? (€854-€926 voor de lenovo modellen)
Ik sta ook open voor andere alternatieven natuurlijk.
Minimum vereisten zijn:
-I5 processor
-Dedicated Grafische kaart
-SSD, fatsoenlijke hybride of op zijn minst de optie om SSD erin te plaatsen.
-Full HD scherm
-Webcam en microfoon ingebouwd
Ik gebruik de laptop voornamelijk voor dagleijks gebruik, studie en bekijken films. Momenteel game ik niet aangezien het drukkere studie periode is. Maar uiteindelijk wil ik wel die mogelijkheid hebben. Hieronder versta ik dan wel niet hardcore gamen in de beste graphics, hiervoor heb ik mijn playstation al. Maar hij mag dus toch wat aankunnen (zeker dedicated grafische kaart).
Wat is je budget?
Een budget om een beide max. 700-800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het grootste deel van gebruik zou thuis zijn, maar hij moet toch relatief makkelijk in gebruik onderweg zijn. Vandaar ook de voorkeur voor formaat 15 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn oog viel op het MSI GL62M 7RDX-1634BE model dat bij de alternate outlet voor 719 euro staat.
Hierdoor is mijn vraag vooral of dit toestel een echt goede deal is ofdat ik in deze prijscategorie beter kan vinden?
Ook zag ik dat Lenovo momenteel een actie doet met valentijn, ook op de legion y520 modellen. Deze toestellen lijken me iets beter maar ook duurder? Is het dit prijsverschil waard? (€854-€926 voor de lenovo modellen)
Ik sta ook open voor andere alternatieven natuurlijk.
Minimum vereisten zijn:
-I5 processor
-Dedicated Grafische kaart
-SSD, fatsoenlijke hybride of op zijn minst de optie om SSD erin te plaatsen.
-Full HD scherm
-Webcam en microfoon ingebouwd
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Lenovo Legion Y520-15IKBN 80WK004SMH | € 899,- | € 899,- |
1 | Lenovo Legion Y520-15IKBN 80WK004TMH | € 1.149,- | € 1.149,- |
1 | MSI GL62M 7RDX-1446NL | € 999,- | € 999,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.047,- |