Wanneer grote schoonmaak fora in 2018?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Lieve mensen die echte invloed hebben op het forum,

Het nieuwe jaar is begonnen: 2018 alweer. Ik zou zeggen begin eens met de grote schoonmaak.

- InternetMarketing & Social Media (I&M) wordt praktisch niet meer gebruikt > weg ermee!

- Overige telefoons & overige tablets worden ook nauwelijks gebruikt > breng ze onder in "Wearables, Accessoires en overige devices".

- Thema Forum Witgoed bestaat al sinds mei 2017 > wordt actief gebruikt, weg met het "thema" ervoor en maak er een definitieve categorie van (beetje triest dat er na bijna een jaar later nog steeds 'thema' voor staat).

- Professional Networking & Servers wordt ook bijna niet meer gebruikt > weg ermee of voeg het samen in het andere forum (Professioneel) Netwerken.

En vervolgens weer ruimte voor mooie nieuwe ontwikkelingen! Wie durft het aan? Ik snap niet dat er zo weinig wordt geïnnoveerd op het forum met de structuur.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberMania op 11-02-2018 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Alhoewel ik geen knopjes heb, zou ik wel graag even willen reageren.
  • Internetmarketing en social media zou misschien samengevoegd kunnen worden onder het Frontend gedeelte. Alhoewel het een paar jaar geleden nog echt een aparte tak van sport was, is het tegenwoordig IMHO wat makkelijker om allemaal te leren en aan elkaar te knopen. Misschien is deze technologie wat achterhaalt?
  • Overige tablets wordt inderdaad weinig gebruikt, maar overige telefoons toch wel? Kijk dat er voor elke populaire telefoon minimaal 3 topics (ervaringen, levertijden, accessoires en rom hacking) worden geopend, betekend niet dat er geen interesse is in andere devices. Echter lijkt mij het consolideren van deze categorieën wel een innovatie.
  • Witgoed categorie is inderdaad een goede aanvulling, maar beetje raar dat het nog steeds een thema is.
    Het is ook al geïntegreerd in de pricewatch. Waarom is er trouwens geen categorie voor elektrische gereedschap? Dat is toch ook inmiddels ingeburgerd.
  • Professioneel netwerken en servers lijkt een beetje stoffig en nutteloos, behalve als je in die wereld zit. Dit is echt compleet appels met peren vergelijken in combinatie met thuissituaties
  • [i]Misschien als kleine aanvulling op het Domotica-forum iets over IoT situaties? Het is een aardig buzz-word, maar anderzijds zie je de toepassingen onder consumentenproducten ook toenemen.[/]
Verder vind ik het best een aardig idee om categorieën te consolideren of aan te passen waarin nodig, maar consequent de structuur op het forum blijven veranderen lijkt mij erg onwenselijk. Het is toch wel prettig dat ik niet elke maand naar een ander gedeelte moet om een vraag te stellen of lekker te babbelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

InternetMarketing & Social Media (I&M) wordt praktisch niet meer gebruikt
Hierbij sluit ik mij volledig aan bij de reactie van @alex3305.
- Overige telefoons & overige tablets worden ook nauwelijks gebruikt > breng ze onder in "Wearables, Accessoires en overige devices".
Ik denk dat je die beter kan samenvoegen tot één forumdeel; alhoewel het inderdaad ook samengevoegd kan worden met Wearables, Accessoires en overige devices.
- Thema Forum Witgoed bestaat al sinds mei 2017 > wordt actief gebruikt, weg met het "thema" ervoor en maak er een definitieve categorie van (beetje triest dat er na bijna een jaar later nog steeds 'thema' voor staat).
Volledig eens, dit forum heeft recht om officieel benoemd te worden; evenals dit forum wat mij betreft: Themaforum: Cryptocurrencies
- Professional Networking & Servers wordt ook bijna niet meer gebruikt > weg ermee of voeg het samen in het andere forum (Professioneel) Netwerken.
Geen uitspraak.

Een categorie voor elektrisch gereedschap zou ook mooi zijn, en verder moet je volgens mij niet ineens het hele forum op de schop gooien, want ik vermoed dat mensen dat niet aan kunnen.

offtopic:
categorie 6 mag van mij ook wel open. :+

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
CyberMania schreef op zondag 11 februari 2018 @ 22:57:
Deze forum hoek is recentelijk nog op de schop gegaan, juist omdat er toen was forumdelen nauwelijks bezocht worden. Het samenvoegen van Overige Telefoons & Overige Tablets met WAO, gaat dan (voorlopig) ook niet gebeuren.

Mijn persoonlijke mening is ook, hoewel het (wellicht) niet zoveel bezocht wordt, maar het voor de duidelijkheid beter is om niet alles onder een dak te gooien. Het is nu namelijk lekker overzichtelijk:
- Android telefoons
- iOS telefoons
- Overige telefoons
- Android tablets
- iOS tablets
- Overige tablets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LodanMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:45

LodanMax

Systeembeheerder

Meg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:30:
[...]

Volledig eens, dit forum heeft recht om officieel benoemd te worden; evenals dit forum wat mij betreft: Themaforum: Cryptocurrencies
Imho is Cryptocurencies nog te nieuw, die bestaat net ruim 1 maand. Die mag eerst zijn strepen nog verdienen net als Witgoed heeft gedaan.

Please consider the environment before posting on the internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:51
En als het even kan, kijk dan ook even hier naar:
hoofdcategorieën GoT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Meg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:30:
[...]

Een categorie voor elektrisch gereedschap zou ook mooi zijn, en verder moet je volgens mij niet ineens het hele forum op de schop gooien, want ik vermoed dat mensen dat niet aan kunnen.
Elektrisch gereedschap is niet groot genoeg voor een eigen subforum. Let wel dat er een substantieel aantal topics en activiteit moet zijn. IMHO is het topic nu een prima vergaarbak en specifieke vragen kunnen gewoon in WVB gesteld worden.

In ieder geval is de structuur van General Chat net iets meer dan een jaar oud.
Aanstaande wijzigingen in General Chat
Verbouwing General Chat

De enige dunne lijn zit er bij DED en WVB. Daar zit best wel wat overloop tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 12-02-2018 16:50 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Dat wist ik niet, bedankt @Señor Sjon!

offtopic:
Wat is Area 61? :o

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
Daar bevinden zich de GoT werkkampen waar aluhoedjes gevouwen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

En hoe kom je daar? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

alleen via ons kent ons, anders niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 12-02-2018 16:53 ]

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Daar hebben we een search voor en dat is hier verder offtopic.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@CyberMania Thema forum witgoed (TFW) is gewijzigd in Witgoed (WG) :).

200 fish found!

Pagina: 1