Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Momenteel zit ik in mijn 2e leerjaar software engineering, en moet ik opzoek naar een stage (voor 3e leerjaar)! Ik zoek een stage waarmee ik ga ontwikkelen in Java spring. Natuurlijk heb ik al veel online gezocht
maar ik zie hier voornamelijk vacatures geen stage plekken 8)7

Heeft iemand een goeie tip waar ik deze stage zou kunnen vervullen (liefst in de buurt van eindhoven/tilburg)?!

Ontzettend bedankt!

Groet,

Jamie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2018 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Gewoon contact opnemen met de bedrijven waar jij graag stage wil lopen. Wellicht niet bij de eerste de beste, maar ongetwijfeld is er een die plek voor je heeft.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik zou bedrijven die junior developers zoeken aanschrijven.

Wellicht zit er een werkgever bij die er ook een stage van kan maken.

Op het ingenieursbureau van mijn vader werkten we een tijdje met stagiairs werktuigbouwkunde omdat ze lekker goedkoop als technisch tekenaar waren bijvoorbeeld.

We zijn die route ooit ingeslagen omdat we moeilijk mensen konden vinden.

Hetzelfde geldt voor programmeurs bij bedrijven tegenwoordig, dus je kan het altijd proberen :)

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:01
Bedrijven gaan nooit (veel) tijd besteden aan het uitzetten van vacatures voor een stage. Al helemaal niet met een specifieke invulling als Java spring. Als je (junior) vacatures ziet voor Java spring dan zou je daar het beste op kunnen reageren om een stageplek te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:46:
Momenteel zit ik in mijn 2e leerjaar software engineering, en moet ik opzoek naar een stage (voor 3e leerjaar)! Ik zoek een stage waarmee ik ga ontwikkelen in Java spring.
Ik ben Java developer en werk ook nog eens dagelijks met Spring, maar ik vraag me af waarom je zo specifiek hiernaar op zoek bent voor een stage?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:12
Dat je een opdracht zoekt in een bepaalde taal kan ik nog begrijpen, maar framework?
Beperk je niet tot Spring/Hibernate. Dat kan je stageopdracht niet zijn. Aan de hand van je opdracht ga je kijken welke taal, framework, tools je daar voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Voor stages zijn er allerlei websites, die je kunt raadplegen. Dit forum is niet bedoeld voor het vragen om een baan of stage, en daarom sluit ik dit topic. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerasmus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-08 17:00
Lethalis schreef op maandag 12 februari 2018 @ 06:59:
Ik zou bedrijven die junior developers zoeken aanschrijven.

Wellicht zit er een werkgever bij die er ook een stage van kan maken.

Op het ingenieursbureau van mijn vader werkten we een tijdje met stagiairs werktuigbouwkunde omdat ze lekker goedkoop als technisch tekenaar waren bijvoorbeeld.

We zijn die route ooit ingeslagen omdat we moeilijk mensen konden vinden.

Hetzelfde geldt voor programmeurs bij bedrijven tegenwoordig, dus je kan het altijd proberen :)
Je moet hierbij wel oppassen dat je niet zoals bij dat bedrijf een goedkoop technische tekenaart/programmeur wordt. Zorg dat je duidelijke en goede begeleiding hebt, anders heeft je stage echt weinig zin! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:01
@Krisp misschien moet je hem dan ook echt sluiten ipv alleen melden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Done. :p

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.