@archie2012
https redirect is ingesteld via het .htaccess bestand. Het gebruiken van https in de url balk doet helaas geen verschil merken.
@
Flex De 3 images op de front kunnen inderdaad een stuk kleiner. Maar hij doet het op elke pagina - ook waar geen of bijna geen images worden geladen.
@
WeHoDo Nee, er is geen gebruik gemaakt van een webbuilder. Enkel een premium thema (GeneratePress)
@
Ramon Die wachttijd aan de serverkant - ik denk ook dat het probleem daar zit. Want de css en javascript bestanden an sich zijn niet bijster groot namelijk. Waar kan dit aan liggen, of waar zoek ik het probleem?
@
DJMaze Zo te zien ben je niet echt een Wordpress liefhebbern dus

. De keuze is gemaakt voor Wordpress omdat ik als designer (en mijn kompaan) hier het beste mee overweg kunnen. Ik snap dat het veel gebruikt wordt maar dat is niet de reden geweest. Er komen veel updates voor uit en er is ontzettend veel voor te krijgen. En zoals je ziet is de website niet alleen een forum maar zit er nog veel meer aan pagina's bij. Vandaar de keuze.
@
alex3305 Migreren zie ik mij inderdaad niet doen. Maar ik wil wel een lijstje maken met de plugins die er op dit moment draaien:
-Akismet anti-spam
-All-in-one activiteiten kalender
-BBP style pack
-BBP topic count
-bbPress
-BP member reviews
-BuddyPress
-BuddyPress Global Search
-Snippets
-Cookie Notice
-Custom login page customizer
-GD bbpress Tools
-Generatepress premium
-Image upload for bbpress
-tinyMCE advanced
-WP Smush
-WP optimize
-Yoast SEO
Wat server en versie informatie:
Apache version: Apache/2.2.27
PHP version: 7.1.0
MySQL version: 5.1.73
CPU Model: Westmere E56xx/L56xx/X56xx (Nehalem-C)
CPU Details: 2 Core (2200 MHz)
Distro Name: CentOS release 6.8 (Final)
Kernel Version: 2.6.32-642.13.1.el6.x86_64
Platform: x86_64
@archie2012 Ik zie je link van mxtoolbox. Krijg 4 errors terug:
1. Bad Glue Detected
2. At least one name server failed to respond in a timely manner
3. Local NS list does not match Parent NS list
4. Open Zone Transfer Detected
Op dit moment weet ik nog niet of het dus aan de Wordpress ligt, de plugins of iets bij de server.
Er draait een testomgeving (op een subdomein) en kan daar wat proberen met plugins uitschakelen. Natuurlijk is de database daar niet zo groot als op de live gang.