Laptop met AMD processor.

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In mijn zoektocht naar mijn nieuwe laptop (die ik inmiddels binnen heb :9~ ) kwam ik eigenlijk nergens een laptop tegen met AMD processor. Hefet iemand hier voorbeelden van? Binnenkort laptopje voor een collega uitzoeken, ben altijd wel in voor iets anders.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Eeuwige n00b

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Op vrijdag 13 juli 2001 15:12 schreef PWM het volgende:
In mijn zoektocht naar mijn nieuwe laptop (die ik inmiddels binnen heb ;(~ ) kwam ik eigenlijk nergens een laptop tegen met AMD processor.
Waarom ;( doet je nieuwe laptop het niet?

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Op vrijdag 13 juli 2001 15:18 schreef crazyhorse het volgende:

[..]

Waarom ;( doet je nieuwe laptop het niet?
Moet volgens mij :9~ zijn... ;)

Eeuwige n00b

• PWM
  • Niet online
HAHA, daar is ie al.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Ik dacht al! Persoonlijk zou ik blij zijn met een nieuwe laptop. Ik snapte het al niet. :)

• PWM
  • Niet online
Ik ook :) Is trouwens een iets andere geworden, moest helaas IBM van mijn baas (iedereen gebruikt IBM)

Thinkpad A22M
p3 1000MHZ
32GB HD
512 Mb geheugen
DVD en CDRW

Best leuk bakkie

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Op vrijdag 13 juli 2001 15:23 schreef PWM het volgende:
Ik ook :) Is trouwens een iets andere geworden, moest helaas IBM van mijn baas (iedereen gebruikt IBM)

Thinkpad A22M
p3 1000MHZ
32GB HD
512 Mb geheugen
DVD en CDRW

Best leuk bakkie
:9 :9~
Mag ik hem even lenen :? >:) :P

Eeuwige n00b

• PWM
  • Niet online
Hij gaat als een speer. Ik was bang dat de Harddisk misschien niet snel gnoeg was, maar geen problemen. Weet eerlijk gezegd niet wat voor een HD er in zit, zal eens nakijken.

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

nice one :)

Tjielp... een vogel.

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Op vrijdag 13 juli 2001 15:27 schreef PWM het volgende:
Hij gaat als een speer. Ik was bang dat de Harddisk misschien niet snel gnoeg was, maar geen problemen. Weet eerlijk gezegd niet wat voor een HD er in zit, zal eens nakijken.
Eeeeeeuh.....
Een IBM :? :P

(tenminste, daar heb je de meeste kans op bij zo'n laptop HD :))

Eeuwige n00b

Verwijderd

wordt amd niet te warm voor een laptop? wilde gok hoor..

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
Je ziet soms nog aanbiedingen van verouderde laptops met K6-2, maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt

Verwijderd

en vreten die AMD-tjes niet te veel power ? :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Laptops met de nieuwe core (Athlon4, of hoe je het ook wilt noemen) heb ik nog nergens te koop in NL gesignaleerd- mooie aankondigingen ten spijt

Wel laptops met een 'mobile' Duron, maar dan wel de oude Spitfire variant- 23W voor een D700.

Op m'n werk supporten we de Packard Bell EasyOneDC 1700. D700, KT133 chipset, NiMH batterij. Verdomd snel ding, maar batterijen... |:( De 3800mAH accu trekt in officiele tests 75 tot 95 minuten, maar het lijkt erop alsof real-world performance vaak onder de 55 zit. Met een (optionele en dure) Li-ion accu zou dat 60% hoger moeten liggen, maar is dan nog maar 2/3 van een vergelijkbare PIII met speedstep.

Wie heeft wat aan zo'n ding? Iemand die flinke power nodig heeft, maar niet te lang zonder stopcontact of andere powersource hoeft te gaan. Het is wel een stuk goedkoper dan een Intel geval, maar voor de doorsnee gebruiker is endurance belangrijker dan power. Dan kun je beter voor een Celeron-M rond de 600 gaan; is niet zoveel langzamer, maar verbruit maar een kwart van de wattage.

Zelf hou ik het voorlopig op m'n aloude IBM notebook. Die dingen zijn gewoonweg onverwoestbaar (wat overigens allerminst van de PB 1700DC gezegd kan worden :( cracked casings tot en met)- mijn IBM 755CE (486DX4-100) kan nog steeds op z'n 5 jaar oude batterijen 75 a 90 minuten trekken met Windows 98- doe dat me maar over 5 jaar na met een 2001 model >:)

Oslik blyat! Oslik!

• PWM
  • Niet online
Thinkpad rules idd. hebben er hier een stuk of 20 (hele oude en hele nieuwe) nooit problemen gehad.
Pagina: 1