Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Na aankoop van de Hyperx Alloy FPS Pro ben ik erg tevreden over HyperX ook heb ik zelf de headset HyperX Cloud 1, na een lange tijd twijfelen ben ik tot het besluit te komen om een nieuwe muis te kopen. Op dit moment heb ik de Razer Deathadder Chroma. Zelf zat ik te denken om als nieuwe muis de BenQ Zowie EC2-A te gaan halen maar nu ben ik gaan twijfelen omdat ik de HyperX producten fijn vind om de muis van HyperX te gaan halen, dat is de: HyperX Pulsefire FPS. Zelf heb ik grote handen en vind ik het fijn om dus ook een redelijke grote muis te hebben zoals de Deathadder. Dus zal ik de HyperX Pulsefire FPS kopen of toch de BenQ Zowie EC2-A, als jullie een ander advies hebben hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

misschien 'ns de DPI en features naast elkaar zetten en dan een overweging maken op prijs (wat heb je ervoor over)?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Wat is nu daadwerkelijk de inzet van HyperX voor die muis van Kingston?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/756363;1110257/

Volgens mij is dit zo'n typisch, product == €, product + sausje == €€.
De BenQ heeft een beduidend lager DPI sensor. Ik zit zelf ook een beetje te kijken naar een vervanger voor mijn Razer Lachesis en kom (omdat ik zoek naar 4 extra knoppen) uit op bijvoorbeeld: pricewatch: Cooler Master MasterMouse Pro L en pricewatch: Steelseries Sensei 310

Wat vind je zelf al als je zoekt naar 'gaming mouse for big hands', simpel Google opdracht en zet de zoekresultaten tot één jaar oud.
Je kan ook gerust de Pricewatch openen en 'diepte' instellen op laten we zetten 120mm.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrJayMan schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:41:
misschien 'ns de DPI en features naast elkaar zetten en dan een overweging maken op prijs (wat heb je ervoor over)?
Um, rond de 80 euro is wel maximaal voor een muis vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Um, rond de 80 euro is wel maximaal voor een muis vind ik.
soms zit er op die chinese verkoopsites goed spul tussen voor een kwart van dat bedrag

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 23:49
Grote handen, kan je dan niet beter voor de Zowie EC1-A gaan? Die is wat groter.
Tevens zou ik dan de Zowie EC1-B nemen nieuwe versie met verbeterde sensor en side buttons. (Scroll is nog steeds mwoah)
Ik heb vrijdag m'n Zowie EC1-A in e kast gedaan voor de nieuwste Deathadder Elite.
Pagina: 1