Hoi Tweakers,
Omdat mijn windows desktop niet geschikt is voor mijn nieuwe behoefte vraag ik om advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk de videobeelden van mijn gopro hero 5 en DJI Mavic Drone bewerken, zowel 1080 als 4k.
Software:
Mac - Final Cut Pro / iMovie
Windows - Adobe After Effects & Adobe Premiere Pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben bereid te betalen wat nodig is (rond de €2.000,-).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil alles nieuw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor windows en Mac.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb altijd alle onderdelen los gekocht bij Alternate om deze zelf in te bouwen en heb altijd met Windows gewerkt... toch ben ik erg gecharmeerd van Apple; ondanks dat ik mij ervan bewust ben dat je hier onnodig veel voor betaalt. Dit doe ik tenslotte ook elke keer al als de nieuwe iPhone uit komt.. De looks de bediening, ik vind het mooi! Echter staat het editen van mijn videobeelden centraal in dit verzoek.
Wat verwacht je van ons?
Ben ik dom bezig als ik dan toch voor een iMac ga?
product: Apple iMac 27" Retina 5K (2017), Core i5 3,4GHz, 1TB sshd Fusion Drive
Of moet ik toch zelf weer gaan knutselen om het meeste uit mijn geld te halen?
Bij de best guide systemen zie ik toch vaak nog commentaar staan dus daar wilde ik mij ook niet aan wagen
Ik ben al maanden bezig om op fora te lezen wat de beste keuze is maar de meningen zijn aardig verdeeld..
Hebben jullie nog tips voor een recent artikel van de beste keuze pc op het gebied van editen?
Omdat mijn windows desktop niet geschikt is voor mijn nieuwe behoefte vraag ik om advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk de videobeelden van mijn gopro hero 5 en DJI Mavic Drone bewerken, zowel 1080 als 4k.
Software:
Mac - Final Cut Pro / iMovie
Windows - Adobe After Effects & Adobe Premiere Pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben bereid te betalen wat nodig is (rond de €2.000,-).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil alles nieuw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor windows en Mac.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb altijd alle onderdelen los gekocht bij Alternate om deze zelf in te bouwen en heb altijd met Windows gewerkt... toch ben ik erg gecharmeerd van Apple; ondanks dat ik mij ervan bewust ben dat je hier onnodig veel voor betaalt. Dit doe ik tenslotte ook elke keer al als de nieuwe iPhone uit komt.. De looks de bediening, ik vind het mooi! Echter staat het editen van mijn videobeelden centraal in dit verzoek.
Wat verwacht je van ons?
Ben ik dom bezig als ik dan toch voor een iMac ga?
product: Apple iMac 27" Retina 5K (2017), Core i5 3,4GHz, 1TB sshd Fusion Drive
Of moet ik toch zelf weer gaan knutselen om het meeste uit mijn geld te halen?
Bij de best guide systemen zie ik toch vaak nog commentaar staan dus daar wilde ik mij ook niet aan wagen
Ik ben al maanden bezig om op fora te lezen wat de beste keuze is maar de meningen zijn aardig verdeeld..
Hebben jullie nog tips voor een recent artikel van de beste keuze pc op het gebied van editen?
[ Voor 5% gewijzigd door hhanno op 11-02-2018 18:03 ]