Toon posts:

Weer kapotte monitor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok... 17" was er al aangegaan.. moet nog proberen zekering te vervangen...

nou weer oude 15" monitor.. deed het net gewoon op oude P150, wil ik ff aansluiten op PIII450 waarvan ook al de G2 MX kapot was, nou ff oude SIS AGP 8MB kaart erin gezet.... 15"monitor doet 't er gewoon op... ik wil Starcraft Brood War opstarten... krijgt laad beeld... hij wil hoofdmenu laden... zwart beeld en nix meer....
ik resetten.. nog steeds geen beeld... 15" weer terug op P150, nog steeds nix... :(

Monitor krijgt wel voeding.. lampje brandt groen, krijgt gewoon alleen zwart beeld :? |:(

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
denk dat ie dat NIET kapot is maar dat het aan je drivers van je videokaart ligt.

of het ligt aan iets anders in je compu omdat ook al je gforce kaart kapot ging.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 15:54 schreef vinkie het volgende:
denk dat ie dat NIET kapot is maar dat het aan je drivers van je videokaart ligt.

of het ligt aan iets anders in je compu omdat ook al je gforce kaart kapot ging.
Die G2 MX kaart ging niet in die pc kapot :P En het zou dan idd aan die SIS-GPU moet liggen, maar zo gaat alles wel ineens uit 't niets kapot hier zeg |:( |:( |:(

Verwijderd

[b]Op vrijdag 13 juli 2001 15:09

Monitor krijgt wel voeding.. lampje brandt groen, krijgt gewoon alleen zwart beeld :? |:(
Op welke resolutie draai jij dit alles???

Verwijderd

Topicstarter
Draaide 800x600x24 op die 15"... zag 'r goed uit.. totdat ie bijna bij 't main menu van Brood War was :( :?

/me is nu dus ECHT pissed omdat ie 2 kapotte monitoren heeft hier :(

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
het kan zijn dat je starcraft op een reso hoger dan 800x600 hebt gespeeld en dat je 15"het niet kan trekken -> zwart scherm...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1