When someone beats you with a flaslight, you make light shine in all directions.
Vraag
Beste antwoord (via Berrick op 14-02-2018 13:35)
Als je wel in recovery kan komen, kijk daar dan eens naar o.a. de staat van je file system via e2fsck, hoe vol de schijf is e.d. Heb je ook een update toegepast maar nog niet herstart voordat de stroom uitviel? Probeer dan de vorige kernel te starten, misschien is de installatie van de update niet helemaal goed gegaan.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Alle reacties
Als je wel in recovery kan komen, kijk daar dan eens naar o.a. de staat van je file system via e2fsck, hoe vol de schijf is e.d. Heb je ook een update toegepast maar nog niet herstart voordat de stroom uitviel? Probeer dan de vorige kernel te starten, misschien is de installatie van de update niet helemaal goed gegaan.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Wat Hero of Time zegt
+ Heb je al eens een kijkje genomen in /var/log/syslogs?
+ Heb je al eens een kijkje genomen in /var/log/syslogs?
https://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=194015
Misschien even hier naar kijken? Ik heb het zelf een tijdje terug ook gehad na een update. Mijn swap-file was op de een of andere manier corrupt geraakt
Misschien even hier naar kijken? Ik heb het zelf een tijdje terug ook gehad na een update. Mijn swap-file was op de een of andere manier corrupt geraakt
Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow
Bedankt voor jullie reacties. Ben er inmiddels achter wat er aan de hand was. Vanuit recovery mode kwam ik er achter dat mijn raid 5 configuratie was aan het resyncen was. Dit gebruikte volledig CPU, vandaar dat hij niet verder bootte.
When someone beats you with a flaslight, you make light shine in all directions.