Goedendag,
Ik heb onlangs een nieuw moederbord, RAM, en een processor binnen. Mijn oude mobo werkte niet meer. Het past allemaal maar ik kan niet meer mijn Windows opstarten omdat die oude drivers erop staan en niet die nieuwe (van m'n mobo). Ook kan ik geen repair programmas gebruiken (Paragon Adaptive Restore) en geen nieuwe windows versie erop zetten omdat mijn muis + keyboard alleen werken in BIOS en ze gaan na het starten uit.
Ik heb wel de driver disc die bij het moederbord zat geprobeerd te gebruiken met een externe DVD-speler maar dat werkte niet. Volgensmij is dat ook niet mogelijk??
Is er een manier om die moederbord driver er alsnog op te krijgen?
Gigabyte AB350-Gaming
WD Blue 1TB 7200rpm 64MB SATA3
CoolerMaster B600 V2 600W
MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX, 3GB, OC
Amd Ryzen 3 1200
Crucial ddr4 1x8b 2133 DR
Alvast bedankt voor de moeite,
Quinten
Ik heb onlangs een nieuw moederbord, RAM, en een processor binnen. Mijn oude mobo werkte niet meer. Het past allemaal maar ik kan niet meer mijn Windows opstarten omdat die oude drivers erop staan en niet die nieuwe (van m'n mobo). Ook kan ik geen repair programmas gebruiken (Paragon Adaptive Restore) en geen nieuwe windows versie erop zetten omdat mijn muis + keyboard alleen werken in BIOS en ze gaan na het starten uit.
Ik heb wel de driver disc die bij het moederbord zat geprobeerd te gebruiken met een externe DVD-speler maar dat werkte niet. Volgensmij is dat ook niet mogelijk??
Is er een manier om die moederbord driver er alsnog op te krijgen?
Gigabyte AB350-Gaming
WD Blue 1TB 7200rpm 64MB SATA3
CoolerMaster B600 V2 600W
MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX, 3GB, OC
Amd Ryzen 3 1200
Crucial ddr4 1x8b 2133 DR
Alvast bedankt voor de moeite,
Quinten
[ Voor 10% gewijzigd door SimplyTheBest. op 11-02-2018 16:17 ]