Goedenavond allemaal,
Ik heb vandaag vol trots mijn MCS9805 -- PCI to Single Parallel Controller van MosChip binnen gekregen. Natuurlijk heb ik deze direct aangesloten op de PCI-poort en mijn PC opgestart, echter toen liep het mis.
Mijn moederbord waarop ik hem aangesloten heb is de MSI 760GA-P43 (FX)
Ik heb de juiste driver gedownload van de volgende pagina:
http://www.asix.com.tw/pr...detail&PItemID=130;74;111
Echter, toen ik deze geïnstalleerd had en in de Device Manager keek, stond er nog steeds een uitroepteken bij, zeggende dat er geen Driver is geïnstalleerd voor de poort. Dat maakt de poort op dit moment dus compleet nutteloos...
Ik heb verschillende keren de pc opnieuw opgestart, de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Echter hielp dit helemaal niets.
Daarna heb ik geprobeerd de Driver te installeren door de volgende stappen te doorlopen:
- Device Manager
- Update Driver
- Browse my Computer for Files
- Let me pick from a list of available drivers on my computer
- Ports (COM & LPT)
- MosChip
- PCI Parallel Port
Dan krijg ik weer de volgende melding:
A service installation section in this INF is invalid
Ik ben de wanhoop nabij mensen. Enig idee waar hier de oplossing ligt?
Alvast bedankt!
Ik heb vandaag vol trots mijn MCS9805 -- PCI to Single Parallel Controller van MosChip binnen gekregen. Natuurlijk heb ik deze direct aangesloten op de PCI-poort en mijn PC opgestart, echter toen liep het mis.
Mijn moederbord waarop ik hem aangesloten heb is de MSI 760GA-P43 (FX)
Ik heb de juiste driver gedownload van de volgende pagina:
http://www.asix.com.tw/pr...detail&PItemID=130;74;111
Echter, toen ik deze geïnstalleerd had en in de Device Manager keek, stond er nog steeds een uitroepteken bij, zeggende dat er geen Driver is geïnstalleerd voor de poort. Dat maakt de poort op dit moment dus compleet nutteloos...
Ik heb verschillende keren de pc opnieuw opgestart, de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Echter hielp dit helemaal niets.
Daarna heb ik geprobeerd de Driver te installeren door de volgende stappen te doorlopen:
- Device Manager
- Update Driver
- Browse my Computer for Files
- Let me pick from a list of available drivers on my computer
- Ports (COM & LPT)
- MosChip
- PCI Parallel Port
Dan krijg ik weer de volgende melding:
A service installation section in this INF is invalid
Ik ben de wanhoop nabij mensen. Enig idee waar hier de oplossing ligt?
Alvast bedankt!