Goedemorgen iedereen,
Onderstaand het vragenlijstje voor advies voor de PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en stukje foto-/videobewerking(GoPro filmpjes bewerken en foto's)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nee geen specifieke prijs, gaat vooral om advies. Kijken of er nog besparingen zijn of verbetering die relatief weinig kosten, maar wel meer plezier opleveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de videokaart omschreven die in de lijst staat al. De EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem wat ik nu heb samengesteld voldoet aan mijn verwachting, qua wat ik graag zou willen hebben. Het ram geheugen zou ik liever 16gb hebben, maar dat is nu zo duur..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren het moet gewoon goed werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een "stil" systeem waar ik nog meerdere jaren plezier van heb, zeg 4 á 5 jaar tot een upgrade. Hij moet vooral die tijd mee kunnen gaan met kleine upgrades eventueel.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of het systeem met elkaar werkt. Of er nog besparing kunnen zijn door iets goedkoper te nemen met vergelijkbare kwaliteit. Of ietsje duurder, maar meer kwaliteit. Wel beetje in de marges van de huidige bedragen.
Ik zoek nog een goed scherm voor niet te veel geld dat bij dit systeem past. 1080p gaming, hoef geen 4k kan ook niet helemaal met de videokaart als goed is. Nu op basis van de guide geschikte onderdelen 1 aangevinkt, maar geen idee of dit nog goedkoper kan of beter voor dezelfde prijs.
Onderstaand het vragenlijstje voor advies voor de PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en stukje foto-/videobewerking(GoPro filmpjes bewerken en foto's)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nee geen specifieke prijs, gaat vooral om advies. Kijken of er nog besparingen zijn of verbetering die relatief weinig kosten, maar wel meer plezier opleveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de videokaart omschreven die in de lijst staat al. De EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem wat ik nu heb samengesteld voldoet aan mijn verwachting, qua wat ik graag zou willen hebben. Het ram geheugen zou ik liever 16gb hebben, maar dat is nu zo duur..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren het moet gewoon goed werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een "stil" systeem waar ik nog meerdere jaren plezier van heb, zeg 4 á 5 jaar tot een upgrade. Hij moet vooral die tijd mee kunnen gaan met kleine upgrades eventueel.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of het systeem met elkaar werkt. Of er nog besparing kunnen zijn door iets goedkoper te nemen met vergelijkbare kwaliteit. Of ietsje duurder, maar meer kwaliteit. Wel beetje in de marges van de huidige bedragen.
Ik zoek nog een goed scherm voor niet te veel geld dat bij dit systeem past. 1080p gaming, hoef geen 4k kan ook niet helemaal met de videokaart als goed is. Nu op basis van de guide geschikte onderdelen 1 aangevinkt, maar geen idee of dit nog goedkoper kan of beter voor dezelfde prijs.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 175,- | € 175,- |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 78,- | € 78,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+ | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Iiyama XB2380HS-1 Zwart | € 176,50 | € 176,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 82,39 | € 82,39 |
| 1 | LG GP57EB40 | € 22,- | € 22,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 120,- | € 120,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,74 | |