Met SPOED schroeven moederbord gevraagd!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.260 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Wie kan mij helpen aan moederbordschroeven ?! Waar ik woon is geen computerwinkel helaas. :|

Ik heb een NXZT S340 Elite kast gekocht waar GEEN schroeven mee werden geleverd. In de handleiding staat ook dat schroeven niet mee worden geleverd.. de Standoff die er is, is een 6-32 x 6.5+44mm en volgens de handleiding moet ik 6-32 x 5 mm schroeven gebruiken..
Het moederbord is een AORUS Z370 Gaming K3 ATX moederbord.

Wie heeft er 9 over voor mij of een directe weblink naar een webshop met de juiste schroeven ?

Eeeuwige dank alvast!

Beste antwoord (via davidb2 op 10-02-2018 22:22)

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:56
davidb2 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Ik denk dat ik dat maar probeer anders email ik NZXT wel of zij wat willen sturen vanuit Californië..
Feddema heet die winkel, hebben ze vast wel daar :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Wat bij een kast geen schroeven :F ik zou zeggen kom langs en dan zien we wel wat je nodig hebt, alleen is het 2u rijden enkel :+

[ Voor 58% gewijzigd door Damic op 10-02-2018 21:56 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Tweedehands gekocht? Want als ik even Google vind ik iig deze:
Afbeeldingslocatie: https://proclockers.com/sites/default/files/nzxt-s340-elite-chassis-06.JPG

Welke regio woon je, denk dat er zat Tweakers zijn die er genoeg over hebben (myself included) :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb nog nooit een kast gezien waar ze niet bij zaten.

Edit: Check in de kast ook even. Vaak genoeg zit er een doosje in de 5,25" bays.

[ Voor 42% gewijzigd door PilatuS op 10-02-2018 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Ik woon in Apeldoorn Gelderland - Nee nieuw gekcht rechtstreeks via Azerty.
En inderdaad bij de NZXT S340 Elite white die ik heb zaten er geen schroeven bij geen zakjes aleen een handleiding... waarin zelfs staat dat er 0 schroeven meegeleverd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik dacht even, ga in de bewoonde wereld wonen, maar je woont in Apeldoorn dus dat valt wel mee.

Daar zijn ZAT winkels die computers en onderdelen verkopen.

En spoed roepen en dan zo'n vraag stellen, vraag me af of dat wel als wenselijk wordt beschouwd, dit lijkt me nou niet echt een zaak om leven en dood.

Overigens vaak zitten en zowel bij het moederbord als bij de kast schroeven.

Misschien had je beter de assemblage erbij kunnen bestellen.

[ Voor 56% gewijzigd door Fairy op 10-02-2018 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Waarom heeft het zulke haast dan? Gewoon ff ergens wat schroefjes halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:23

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Misschien een overbodige opmerking, maar ze zitten niet al in de kast? Dat had ik met mijn H440 New edition

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
davidb2 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:04:
En inderdaad bij de NZXT S340 Elite white die ik heb zaten er geen schroeven bij
YouTube: Unboxing NZXT S340 Elite white Case

Ze zitten al in de kast :P

Edit: Zo te zien alleen de standoffs. Welke Tweakers heeft nou niet schroefjes liggen ? Je hoeft er ook niet gelijk alle schroeven in de doen, met 3 red je het ook wel.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 10-02-2018 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Ik heb de kast helemaal uitgepluist alle hoeken en gaatjes bekeken maar ze zitten er niet bij .. ik heb haast ( nou ja ) omdat ik eindelijk na lang werken en sparen eindelijk mn pc kan gaan bouwen.
Zitten er geen schroefjes bij en ik heb ook geen idee waar ik de schroeven kan halen ( Apeldoorn heeft alleen een Mycom )..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
davidb2 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:09:
Ik heb de kast helemaal uitgepluist alle hoeken en gaatjes bekeken maar ze zitten er niet bij .. ik heb haast ( nou ja ) omdat ik eindelijk na lang werken en sparen eindelijk mn pc kan gaan bouwen.
Zitten er geen schroefjes bij en ik heb ook geen idee waar ik de schroeven kan halen ( Apeldoorn heeft alleen een Mycom )..
mycom heeft toch gewoon nog een service balie? vraag het daar zij hebben vast wel schroefjes over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
In Apeldoorn zit een ijzerwaren winkeltje, ik heb daar zelf 2 jaar geleden nog een M2 schroefje gehaald voor een m2 SSD. Als jij de maten aan hem doorgeeft pakt hij de juiste maat schroeven voor je. Kost je een paar cent per schroef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
PilatuS schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:07:
[...]

YouTube: Unboxing NZXT S340 Elite white Case

Ze zitten al in de kast :P

Edit: Zo te zien alleen de standoffs. Welke Tweakers heeft nou niet schroefjes liggen ? Je hoeft er ook niet gelijk alle schroeven in de doen, met 3 red je het ook wel.
Precies zo heb ik de kast binnen gekregen.. er vanuit gaan dat er schroeven meegeleverd werden.. niet dus..

Maar heeft iemadn een link van een webshop ? Of naar mij opsturen op mijn kosten ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
BlazeMuis schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:12:
In Apeldoorn zit een ijzerwaren winkeltje, ik heb daar zelf 2 jaar geleden nog een M2 schroefje gehaald voor een m2 SSD. Als jij de maten aan hem doorgeeft pakt hij de juiste maat schroeven voor je. Kost je een paar cent per schroef.
Ik denk dat ik dat maar probeer anders email ik NZXT wel of zij wat willen sturen vanuit Californië..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
davidb2 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:12:
[...]
Maar heeft iemadn een link van een webshop ? Of naar mij opsturen op mijn kosten ? _/-\o_
De snelste manier lijkt mij op maandag naar de MyCom gaan. Daar moeten ze stapels van die dingen hebben liggen. Als je het online gaat bestellen word het sowieso dinsdag of later. Of even een V&A een advertentie plaatsen voor iemand in de buurt.
[...]

of zij wat willen sturen vanuit Californië..
Dan ben je minimaal 1 week verder.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 10-02-2018 22:17 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
BlazeMuis schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Top! Bedankt ! Ga er maandag naartoe ;) ondertussen ook NZXT ge-emaild blijkbaar sturen ze je een "accessoy box " zoals op het plaatje van RGAT op als je die nodig hebt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Volgende keer aub geen topic openen met een "spoed" tag of met oproepjes. Daar is het forum niet voor bedoeld. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.