Volgens mij moet dit vrij eenvoudig te doen zijn met JQuery maar ik ben er absoluut niet bekend mee.
Wat ik wil is dat er op het moment dat er geklikt wordt op een van de list elementen de klasse active aan dat betreffende element mee wordt gegeven en wordt verwijderd bij het element waar active als klasse stond.
Volgens mij moet het volgende codefragment voldoende zijn om inzicht te krijgen in de code. Mocht er nog iets nodig zijn roep dan gerust.
Wat ik wil is dat er op het moment dat er geklikt wordt op een van de list elementen de klasse active aan dat betreffende element mee wordt gegeven en wordt verwijderd bij het element waar active als klasse stond.
Volgens mij moet het volgende codefragment voldoende zijn om inzicht te krijgen in de code. Mocht er nog iets nodig zijn roep dan gerust.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <div class="row"> <div class="col-sm-12"> <div class="card custom-card"> <div class="card-body"> <ul class="nav nav-tabs"> <li class="nav-item"> <a class="nav-link" href="?overzicht=A">A</a> </li> <li class="nav-item"> <a class="nav-link active" href="?overzicht=B">B</a> </li> <li class="nav-item"> <a class="nav-link" href="?overzicht=C">C</a> </li> <li class="nav-item"> <a class="nav-link" href="?overzicht=D">D</a> </li> <li class="nav-item"> <a class="nav-link" href="?overzicht=E">E</a> </li> </ul> <div class="custom-pag-overzicht"> <?php include('incl/' . $paginaInhoud . '.php'); ?> </div> </div> </div> </div> </div> |