opeens 2 perfecte monitoren (waaronder LG915)!

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Vandaag heb ik m'n nieuwe LG 915ft+ binnengekregen. Het was de eerste van de 5 die ik heb gehad die niet helemaal terug was naar de fabrieksinstellingen. Ik vermoed haast dat ze hebben geprobeerd een echt goed exemplaar af te leveren. Hoe dan ook: hij is prachtig (ik heb tenminste op het eerste - behoorlijk kritische - gezicht nog niks raars ontdekt)!

Helaas had ik vanochtend (omdat ik er niet meer in geloofde dat LG een goed exemplaar zou kunnen leveren) al een andere monitor gekocht. Dit is precies het exemplaar dat in de laatste PC-Zone is getest: die scoort daar 85, maar als je de subtotalen optelt kom je op 89! 1 puntje onder de Sony GDP-420. Daar komt een correctie op in de volgende PC-zone.
Ik had bij ADI gevraagd om dat exemplaar. Staat hier nu dus ook. Ik zet hem in vraag- en aanbod.

LG kan het dus wel. Het blijft helaas een loterij en dat suckt flink!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

Flexx

This side up

Als ik mijn geld terug kan krijgen van de Iiyama (die ook in in de pczone staat) dan koop ik mooi een CRT (ook die uit de pczone).

Het lijkt wel alsof de fabrikanten snel een monitor op de markt willen brengen zonder ze eerst goed te testen.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
CRT? Je bedoelt de CTX waarschijnlijk. Ik zou voor de ADI gaan ;) Die scoort dus nog een punt hoger als je de subtotalen ff goed bekijkt.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:40
Effe gaan kijken op www.adi.nl, leuk dat adi gratis drivers ter beschikking heeft. Vind altijd zo rot dat ik voor elke detonator weer 50 gulden moet over maken. |:(

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Op vrijdag 13 juli 2001 16:41 schreef Albinoraptor het volgende:
Effe gaan kijken op www.adi.nl, leuk dat adi gratis drivers ter beschikking heeft. Vind altijd zo rot dat ik voor elke detonator weer 50 gulden moet over maken. |:(
Dan doe je toch iets fout >:) ;)

You can't have everything. Where would you put it?

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
betalen voor detonator? :P

lang leven mijn 15" CTX 1451 :)

perfect beeld!

fotoblog

Pagina: 1