ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Als ik mijn geld terug kan krijgen van de Iiyama (die ook in in de pczone staat) dan koop ik mooi een CRT (ook die uit de pczone).
Het lijkt wel alsof de fabrikanten snel een monitor op de markt willen brengen zonder ze eerst goed te testen.
Het lijkt wel alsof de fabrikanten snel een monitor op de markt willen brengen zonder ze eerst goed te testen.
CRT? Je bedoelt de CTX waarschijnlijk. Ik zou voor de ADI gaan
Die scoort dus nog een punt hoger als je de subtotalen ff goed bekijkt.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Effe gaan kijken op www.adi.nl, leuk dat adi gratis drivers ter beschikking heeft. Vind altijd zo rot dat ik voor elke detonator weer 50 gulden moet over maken.
Dan doe je toch iets foutOp vrijdag 13 juli 2001 16:41 schreef Albinoraptor het volgende:
Effe gaan kijken op www.adi.nl, leuk dat adi gratis drivers ter beschikking heeft. Vind altijd zo rot dat ik voor elke detonator weer 50 gulden moet over maken.
You can't have everything. Where would you put it?
betalen voor detonator? 
lang leven mijn 15" CTX 1451
perfect beeld!
lang leven mijn 15" CTX 1451
perfect beeld!
Pagina: 1