[search=creative terratec]
[search=xfire live]
Tadaaaaa
[search=xfire live]
Tadaaaaa
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
De terratec dus
Ik Had eerst een Terratec, toen een live 5.1 en nu weer Terratec en wil nooit weer terug
Ik Had eerst een Terratec, toen een live 5.1 en nu weer Terratec en wil nooit weer terug
Dames... lief zijn voor elkaarOp vrijdag 13 juli 2001 14:48 schreef zonietdantochwel het volgende:
wat lul je!
Maareh.. deze vraag is al ongeveer een paar honderd keer gesteld, dus click eens op de Search links die ik gaf.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
zou ik ook niet doen nee...Op vrijdag 13 juli 2001 14:51 schreef Hielkej het volgende:
De terratec dus
er zijn hier genoeg bekeerde personen op GoT die nooit meer een Live! moeten....
dus moet je ff hun aandacht zien te trekken.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
zijn terratec en creative gaan samenwerken?Op vrijdag 13 juli 2001 14:43 schreef Exirion het volgende:
[search=xfire live]
Ik had een Live!. Heb nu een Terratec DMX Xfire. Toen een vriend van me het hoorde heeft ie meteen de Live! eruit geknikkerd en er een Terratec ingegooid.
No more words needed.
No more words needed.
Hercules Fortissimo II is iets beter, omdat er meer software meegeleverd wordt.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Het zoveelste creative vs. terratec topic. Gebruik search alsjeblieft
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()