Onkyo TX-NR 509: geen verbinding met netwerk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06 21:53
vandaag een nieuwe router geinstalleerd. Alles werkt perfect maar mijn Onkyo receiver APP op IOS: Remote 3 ziet het device niet meer. Ook de APP op Windows Onkremote vindt het device niet. Ook niet via IP adres intoetsen. Reset al gedaan. Modems aan en uit gezet, stroom eraf, Niets.
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Begin maar eens te vertellen welke router je dan geinstalleerd hebt, of het spul allemaal met DHCP werkt, of je netwerkrqnge / subnet is gewijzigd, hoe of je dat ingesteld hebt op je receiver en de app, etc.
Want mijn glazen bol is stuk ;€

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
Google wifi op een experia box KPN. Op de receiver staat DHCP en ook is netwerk remote enabled. Nergens wordt de receiver meer herkend. Terwijl ik daar niet aan ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je via je afstandsbediening en je tv wellicht zien of die Onkyo uberhaupt een ip heeft gekregen? En anders eens spelen met wat settings als upnp enzo.
En wat doet die google wifi :? Of bedoel je gewoon wifi?

Dit is overigens exact een van de redenen waarom ik zelf altijd een kabelmodem of fiber modem in bridge laat zetten en mijn eigen router pak.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
https://banaiq.dm2301.liv...height=3024&cropmode=none

De Onkyo geeft een IP adres af ja. Google WIFI is een MESH netwerk.

DHCP staat nu wel aan inmiddels.

[ Voor 77% gewijzigd door Alphons op 11-02-2018 09:58 ]