Headset doet raar na rijden in koud weer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSabbSab
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Hallo,
Mijn headset doet sinds vandaag een beetje raar.
Ik reed er gister mee door de kou en nu hoor ik er wel geluid uit maar is de helderheid van het geluid weg.
Zo ook de helderheid van bass etc. Is hier iets aan te doen of kan ik hem weggooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:36
Welke headset? Waar rij je in/op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSabbSab
  • Niet online
op een scooter en het is een msi gaming headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lenovo stelt voor verschillende headsets dat je deze kan/mag gebruiken tussen de 0 en 40 graden Celsius. Gisteren was het in NL rond de 4 graden (gemiddeld) maar als je op een snorfiets rijdt, voelt dat als -4 en op een scooter (zonder helm) tot wel -12. Afgezien van schade door verkeerde temperaturen, was het gisteren ook vochtig dus eventuele defecten aan jouw headset kunnen door verschillende redenen komen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSabbSab
  • Niet online
Als ik hem even niet gebruik en op de verwarming leg zal hij het dan weer goed gaan doen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39

Cheezus

Luiaard

MAX3400 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:43:
Lenovo stelt voor verschillende headsets dat je deze kan/mag gebruiken tussen de 0 en 40 graden Celsius. Gisteren was het in NL rond de 4 graden (gemiddeld) maar als je op een snorfiets rijdt, voelt dat als -4 en op een scooter (zonder helm) tot wel -12. Afgezien van schade door verkeerde temperaturen, was het gisteren ook vochtig dus eventuele defecten aan jouw headset kunnen door verschillende redenen komen.
Gelukkig heeft een apparaat geen gevoel en zegt gevoelstemperatuur dus niks over de werkingstemperatuur van een apparaat. Vochtigheid buiten zal wel een probleem kunnen zijn voor een headset die is ontworpen voor thuisgebruik.. @ts, dat valt niet te voorspellen.. probeer het uit zou ik zeggen, werkt het heb je geluk, werkt het niet dan heb je pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Als t bouwkwaliteit heeft van een nokia dan zit dat wel snor op de verwarming, Beter is eigenlijk gewoon ergens neerleggen. Niet op de verwarming. Zelfde dat je leren schoenen ook niet onder de verwarming moet zetten als ze nat zijn. Geleidelijk laten drogen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Noem me moraalridder, maar mog beter is gewoon geen headset op op je scooter. Je hoort niks meer en bent daardoor een gevaar voor jezelf en andere weggebruikers. Bovendien is het iirc gewoon verboden, is er geen apart wetsartikel voor danwel gewoon onder Art 5.

* The Eagle kan zich nog de jaren 90 herinneren en toen werd hier actief campagne tegen gevoerd door de overheid.
Met de huidige stand van zaken vwb smartphones zou men dat best nog eens mogen doen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 13:08

Nox

Noxiuz

The Eagle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:37:
Noem me moraalridder, maar mog beter is gewoon geen headset op op je scooter. Je hoort niks meer en bent daardoor een gevaar voor jezelf en andere weggebruikers. Bovendien is het iirc gewoon verboden, is er geen apart wetsartikel voor danwel gewoon onder Art 5.

* The Eagle kan zich nog de jaren 90 herinneren en toen werd hier actief campagne tegen gevoerd door de overheid.
Met de huidige stand van zaken vwb smartphones zou men dat best nog eens mogen doen.
Indien het een open model is hoor je bijna alles nog. Ga je ook mensen die in de auto de ramen dicht hebben laten bekeuren? Of mensen die oordopjes in doen? Vind het een tikkeltje overdreven.

Oordopjes in de auto vind ik wel een beetje meh, normaal hoor je nog wel iets van een ambulance. Maar in een stille auto ook oordopjes op doen zorgt er wel voor dat je echt bizar weinig meer hoort.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In een auto heb jij iig nog kreukelzones en diverse veiligheidsmechanismen om je heen. Op een scooter is dat beperkt tot je eigen zintuigen en je spijkerbroek.
Al heb jij een open hoofdtelefoon, knal je er muziek doorheen dat je de motor van je scooter niet meer hoort en hoor je alleen nog muziek en voor de rest niks. Sluit je dus effectief een van je zintuigen af. Vergelijk het eerder met je ramen van de auto blinderen dan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1