Toon posts:

GF2 Pro of Kyro2 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe videokaart aanschaffen (eindelijk!) zit te dubben tussen de Leadtek GeForce2 Pro 32MB TV-Out of de Hercules 3D Prophet 4500 Kyro 2 64MB TV-Out. Ze zijn allebei ongeveer even duur. Welke zal ik kiezen?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik zou de geforce2 pro kiezen als je geen gezeik wil met drivers. Kyro 2 is een hele goede kaart, is soms sneller dan gf2ultra (soms ook weer niet, ligt aan het programma) maar de drivers werken soms niet helemaal top (zie search :) )

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Ik ga zelf voor de Kyro van Hercules. Vriend van me heeft hem gekocht en dat ding gaat als een speer. Misschien alleen even de driverupdates in de gaten houden.
Ik ga hem ieder geval kopen! B-)

Verwijderd

Ligt eraan wat voor spellen je speelt... spellen die zich in kleine ruimte afspelen gaan sneller op die kyro 2. omdat daar veel overdraw in voorkomt. maar in grote openruimtes heeft de kyro 2 best weinig bandbreedte. en daar heeft de geforde 2 weer een stuk meer...

Verwijderd

pak de gf2 pro..... geen gezeik en het werkt... kyro is leuk maar staat nog in de kinderschoenen...

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
Op vrijdag 13 juli 2001 18:09 schreef Robszombie het volgende:
Ligt eraan wat voor spellen je speelt... spellen die zich in kleine ruimte afspelen gaan sneller op die kyro 2. omdat daar veel overdraw in voorkomt. maar in grote openruimtes heeft de kyro 2 best weinig bandbreedte. en daar heeft de geforde 2 weer een stuk meer...
Nou.. gaat ook niet altijd op, in Tribes 2 is de Kyro 2 sneller als de GF2 Pro. Maargoed, ik zou toch voor de pro gaan, meestal een stuk sneller toch wel, ja er zijn wat spellen waar de Kyro weer heel goed gaat, maar sommige spellen geven ook weer (grote) problemen :(

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 13 juli 2001 14:28 schreef Tordoc het volgende:
Ik ga een nieuwe videokaart aanschaffen (eindelijk!) zit te dubben tussen de Leadtek GeForce2 Pro 32MB TV-Out of de Hercules 3D Prophet 4500 Kyro 2 64MB TV-Out. Ze zijn allebei ongeveer even duur. Welke zal ik kiezen?
gf2 pro

Verwijderd

Ik heb de GF2Pro van Leadtek, de 64 mb versie voor 465 piek gekocht.

Voor de Kyro2 ben je 100 pietermannen minder kwijt, maar het is een schot in het duister...

Stel dat er dadelijk een nieuwe heftige game uitkomt die op de Kyro2 niet vooruit te branden is

Verwijderd

MaxPayne of Halo misschien??
Dat zal dus echt wel klote zijn
[b]Op vrijdag 13 juli 2001 19:01 Stel dat er dadelijk een nieuwe heftige game uitkomt die op de Kyro2 niet vooruit te branden is

Verwijderd

Ik zou toch de Geforce 2 pro kopen :)

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb ook een kyro II gekocht... en heb nog niet echt gesodemieter met de drivers gehad... maar met die updates... lijkt me de kaart wel een stuk stabieler geworden.....

Gf 2 pro is op zich ook een hele goede kaart maar als je soms ietsjes hogere performance wil halen als een gf 2 ultra dan zou ik voor de kyro II gaan.... de driver problemen worden vanzelf wel opgelost....

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

Oej maxpayne is idd heftig, om het goed te kunnen spelen minimaal een 1000 mhz proc nodig.... lijkt wel een beetje op 3dmark2001 maar dan erger nog lijkt me >:)
Naja ik kan nog net mee door met mijn 1365 mhz proc.
Ga voor de gf2pro, is duidelijk sneller en stabieler dan de kyro in zware spellen.

Verwijderd

In Unreal 2 komt anders wel een speciale kyro driver (net zoals metal in ut)

greetz

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

De GeForce 2 Pro zou ik nemen. Dit ivm compatibiliteit met spellen en OS-sen. ps hij is over het algemeen nog sneller ook dan die Kyro 2.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
zit hier op een hercules 4500 (kyro2 dus) en ben dr errug tevreden over, geen problemen met drivers of instabiliteit whatsoever :D

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Ik zou de GF2 Pro nemen, heb ik zelf ook, goede kaart.
Kijk maar eens op http://shop.informatique.nl/inhoud/frameset/frameset.htm , daar hebben ze de Asus AGP-V7700 GeForce2 Pro 64Mb voor 469,- en dan heb je een goede kaart.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 15:44 schreef SickBastard het volgende:
Oej maxpayne is idd heftig, om het goed te kunnen spelen minimaal een 1000 mhz proc nodig.... lijkt wel een beetje op 3dmark2001 maar dan erger nog lijkt me >:)
Naja ik kan nog net mee door met mijn 1365 mhz proc.
Ga voor de gf2pro, is duidelijk sneller en stabieler dan de kyro in zware spellen.
Word het tijd dat je de boel eens goed configureerd, want op m'n PIII 733 met 384 mb en GeForce 2Mx draait ie als een speer. :P
Pagina: 1