Denon s 52 probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1039885

Topicstarter
Hallo Denon gebruikers, hierbij een vraagje over de Denon s52 , radio , cd speler en internetradio !

mijn vraag over internetradio is als volgt; ik heb toestel aangesloten via wifi en werkt perfect, nu ga ik zoeken naar zenders in Nederland door diverse handelingen te verrichten , geen probleem krijg er een lijst voor met 951 stations , uit nederland .........maar zo heb ik zelf een favoriet station hier op de pc draaien en nou wil ik die ook graag beluisteren via de Denon.......maar helaas deze staat niet in de lijst ! 'k heb diverse manieren geprobeerd om dit station te vinden maar lukt me niet ! b.v. bij genre , zoeken .....zitten enorm veel zenders in geprog. maar jah nét m'n favoriet niet , heb hier nog een goedkoop radiootje staan voor i'net en daar zoek ik zo m'n favoriet op , d.m.v. een zoekfunctie maar later heb ik gekeken bleek ie ook gewoon in de lijst met zenders te staan van Nederland dus das wel heel gemakkelijk vinden................................

heeft er iemand ervaring met dit soort toestellen, weet raad, tip ??? graag reactie ........ :*)

Knip, email adres delen via forum posts zien we liever niet
of via forum

Met vriendelijjke groet
...

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 12-02-2018 02:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:53
Hallo Koos,

Ik begrijp volgens mij de vraag niet helemaal. Wat wil je precies weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1039885

Topicstarter
Hallo, jah ik heb het anders duidelijk uitgelegd , lees het verhaal nog eens door !

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:12
Misschien een nieuwe favoriete radiozender zoeken?