waar kan ik de bitrate's van de films zien in kodi 17.6 ? vroeger kon ik dit zien, maar ze hebben ze dit weggehaald. bij info krijg ik alleen gegevens van de resolutie/geluid enz te zien. ik gebruik kodi op mijn eminent mediaplayer. ik kon het snel niet vinden op het net. iemand ?
CTRL+SHIFT+O?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb helaas alleen een afstandbediening, geen toetsenbord. Bestaat de mogelijkheid om de bitrate te zien wel? Zo ja, dan zoek ik het uit. Als het softwarematig eruit is gehaald dan zit ik voor niks te zoeken.MAX3400 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:53:
CTRL+SHIFT+O?
Als je Yatse als afstandsbediening gebruikt, kan je dmv de 'Remote' (icoontje rechtsbovenin dat lijkt op een afstandsbediening) "Custom Commands" toevoegen.
Als "Media Center" commando kan je dan "Player debug info" aanvinken, hiermee kan je dan de CTRL+SHIFT+O nabootsen.
Die laat dan zien;
Als "Media Center" commando kan je dan "Player debug info" aanvinken, hiermee kan je dan de CTRL+SHIFT+O nabootsen.
Die laat dan zien;
[ Voor 16% gewijzigd door MikevanEngelen op 10-02-2018 00:11 . Reden: plaatje toegevoegd ]
Helaas, dat zit er niet in bij mijMikevanEngelen schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 00:09:
Als je Yatse als afstandsbediening gebruikt, kan je dmv de 'Remote' (icoontje rechtsbovenin dat lijkt op een afstandsbediening) "Custom Commands" toevoegen.
Die laat dan zien;
[afbeelding]
Update: mijn draadloze toetsenbord eraan gehangen en met shift ctrl o voorelkaar gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 10-02-2018 14:05 ]