Raar gedrag FP en GoT op Win10 + Chrome

Pagina: 1
Acties:

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Ik heb momenteel al een tijdje 2 vreemde problemen met de FP en GoT. Het doet zich dus niet voor in de PW bijv.

Wie kan mij uitleggen hoe dit komt, of wat er anders moet?

1) Als ik op het praatwolkje voor een topic klik, hoor je naar de eerste ongelezen post gestuurd te worden. Ik merk vaak dat ik vele posts of zelfs pagina's daarvoor terecht kom, of daarna. Alle blockers staan gewoon uit op Tweakers.

2) Op de frontpage kom ik vaak onderaan de pagina terecht. Als ik dus op de backknop van mijn muis klik; of bijv. gewoon de link naar de FP bovenin beeld aanklik, kom ik weliswaar op de FP terecht, máár skipt die meteen een heel eind door naar beneden.

Suggesties hoe dit op te lossen? Ik maak gebruik van Windows 10 en een up2date versie van Chrome.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Test het eens met EDGE of IE? Heb je al eens een nieuw Chrome-profile gemaakt?

Ik zit hier Windows 10 16299.214 alsmede de laatste versie van Firefox en ik herken geen van jouw beide issues.

/edit: je bevestigt trouwens in Flikkerende profielfoto's ook al dat er mogelijk issues zijn met Chrome??

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 09-02-2018 21:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

hoor je naar de eerste ongelezen post gestuurd te worden
Dat is technisch gezien niet correct, want we houden niet precies bij tot hoever je een topic 'gelezen' hebt. Het brengt je naar de nieuwe posts geplaatst na het verlopen van je vorige sessie. Zolang je sessie niet verloopt (na 15 minuten inactiviteit) wordt dat dus niet geupdated.

Intentionally left blank

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
@MAX3400 Dat doet zich voor op mijn smartphone, niet op Win10.
@crisp Hoe kan het dan dat dit voorheen wel werkte, zelfs crossplatform?

Ik zal het van de week even bekijken met andere browsers.

Your Friendly Neighborhood Moderator