Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

SIMkaart ongeldig en belwaarde gestolen

Pagina: 1
Acties:

• pepe_code
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19-02 12:56
Beste,

Geen idee waar ik dit zou moeten posten, dus maar in het algemene forum.

Ik dacht altijd dat ik vrij veilig op het internet zat en omging met de dingen. Blijkbaar heb ik mij toch ergens laten vangen (zie hieronder). Ik ben nu op zoek naar jullie hulpen om uit te zoeken hoe dit kon gebeuren en hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen. Hier wat er gebeurd is:

- Ik heb een ORANGE herlaadkaart, laatste keer herladen 19/01
- Ik gebruik mij (oude) gsm zeer weinig. Eergisteren merkte ik dat mijn simkaart (die ik al jaren gebruik), ineens inactief was.
- GIsteren (8/02) ben ik naar het orange kantoor geweest voor een nieuwe simkaart. Daar keken ze mij vreemd aan en zeiden me dat de simkaart waarmee ik daar was, niet overeenkwam met mijn nummer. Ik kreeg dan toch een nieuwe simkaart. Deze werd pas vandaag geactiveerd
- Omdat ik heel dit gebeuren vreemd vond, heb ik mijn belwaarde gecontroleerd. Voordien was deze rond de 60¤ dacht ik en momenteel nog maar 15¤
- Ik heb naar de orange helpdesk gebeld. Hier vroeg ik na of zij konden zien waaraan mijn geld opgedaan was. Hij wist mij te vertellen dat op 06/02 er twee betalingen naar google play waren ter waarde van ieder ~27¤.

Dus op een of andere manier is er een andere simkaart gekoppeld aan mijn nummer en zijn hiermee betalingen uitgevoerd.

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Is er het gevaar dat dit in de toekomst nog voorvalt? Welke stappen kan ik nog ondernemen?

Groeten!

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het zo lees dan zou ik eerder verwachten dat het administratief ergens fout gaat bij Orange. Ik zou toch eens doorvragen hoe het kan dat jij een simkaart hebt dat blijkbaar niet bij je nummer hoort. Dat kan niet zomaar aangepast worden lijkt me.

Mijn BGG-list

• palthe
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:07
Volgens mij gaat het aankopen altijd via je Google account, ongeacht je betaalmethode. Kun je niet in je aankoopgeschiedenis in Google play wat terug vinden? Dus bij je Account -> Bestelgeschiedenis?
En is het niet een obscure sms dienst of een appje waar je in-app purchase hebt gedaan?

Als je de aankoop wél kan terug vinden in je eigen Bestelgeschiedenis dan kun je hier wat mee doen wellicht:
https://support.google.com/googleplay/answer/7205930

palthe wijzigde deze reactie 09-02-2018 18:27 (22%)

• pepe_code
Ik heb nog nooit iets besteld bij google play. Mijn telefoonnummer is zelfs niet verbonden met mijn email.
Kan ik ergens te weten komen met welke email mijn telefoonnummer is verbonden?

Ik heb geen smartphone, dus geen in-app bestellingen mogelijk.
Ik herinner mij geen vreemde smsjes (weinig smsjes zoiezo)

Het moet zijn dat iemand een andere simkaart op mijn nummer heeft kunnen inschrijven en daarmee snel betalingen heeft uitgevoerd

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
quote:
pepe_code schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:14:
Daar keken ze mij vreemd aan en zeiden me dat de simkaart waarmee ik daar was, niet overeenkwam met mijn nummer. Ik kreeg dan toch een nieuwe simkaart.
Ik mag hopen dat je wel op een of andere wijze hebt kunnen aantonen eigenaar van dat nummer te zijn, want anders is het kinderspel om iemands telefoonnummer over te nemen.

• palthe
quote:
pepe_code schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:29:
Ik heb nog nooit iets besteld bij google play. Mijn telefoonnummer is zelfs niet verbonden met mijn email.
Kan ik ergens te weten komen met welke email mijn telefoonnummer is verbonden?

Ik heb geen smartphone, dus geen in-app bestellingen mogelijk.
Ik herinner mij geen vreemde smsjes (weinig smsjes zoiezo)

Het moet zijn dat iemand een andere simkaart op mijn nummer heeft kunnen inschrijven en daarmee snel betalingen heeft uitgevoerd
Wat je dus eigenlijk zegt is dat helemaal geen Google account hebt en dat er tóch geld naar de Play Store over is gemaakt? Dan kun je dus met die informatie naar Orange gaan en aangeven dat er dus volledig onterecht 54 euro is afgeschreven en daarbij de vriendelijke vraag om dit te corrigeren voor je.

• pepe_code
Bij aanvragen van een nieuwe simkaart (toen die van mij niet meer werkte) heb ik mijn identiteitskaart moeten tonen. De mensen van Orange keken mij ook heel vreemd aan met mijn verhaal dat die simkaart niet werkte.

Dus ergens tussen dat ik doorhad van de deactivatie en aanvragen van een nieuwe heeft iemand mijn belwaarde opgebruikt.
Denk dat Orange niet gaat staan springen om dat terug te betalen met dit verhaal.

Ik heb een google account, maar nog nooit op de playstore geweest, heb er dan ook niks van bestelgegevens of betaalmethodes

• palthe
Behalve het simpele feit dat Orange moet kunnen achterhalen wanneer jouw kaart gedeactiveerd is en dat naast de aankopen moet kunnen leggen.
Als er dus iets aangekocht is terwijl de kaart bij jou niet actief was dan neem ik aan dat Orange voor restitutie zorgt aangezien zij dan een fout hebben gemaakt.

• pepe_code
Ik verwacht dat zij dan zeggen dat ik zogezegd die andere simkaart (die ik nooit in handen heb gehad) heb aangevraagd.
Ik ga inderdaad morgen nog is langs om heel mijn geschiedenis uit te pluizen.

Moet de dief een simkaart met mijn nummer hebben gehad, of zijn er andere manieren mogelijk waardoor dit gebeurd is?

• palthe
quote:
pepe_code schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:45:
Ik verwacht dat zij dan zeggen dat ik zogezegd die andere simkaart (die ik nooit in handen heb gehad) heb aangevraagd.
Ik ga inderdaad morgen nog is langs om heel mijn geschiedenis uit te pluizen.

Moet de dief een simkaart met mijn nummer hebben gehad, of zijn er andere manieren mogelijk waardoor dit gebeurd is?
Ik weet niet of er sprake is van een dief of gewoon van een fout. Maar het lijkt mij dat iemand jouw nummer heeft verkregen, wel of niet legaal, en dat daarmee jouw simkaart destijds op inactief is gezet.
Vraag is nu natuurlijk of je nu met de nieuwe simkaart niet iemand anders hebt gedeactiveerd en dat er morgen weer een ander bij de Orange (of een andere provider?) shop staat te klagen.

• pepe_code
Hoe dan ook moet die persoon snel hebben doorgehad dat er flink wat belwaarde opstond en dat hij deze snel moest opgebruiken in de google play store

Maar enige manier dat dit kan gebeuren is wel als de persoon in bezit is van een simkaart verbonden aan mijn nummer?

• palthe
Volgens mij kun je alleen je provider als betaalmethode koppelen aan je Google account als je Tele2/KPN/T-Mobile hebt. Orange is toch van T-Mobile? Ik weet niet of je bij hun dan ook je SIM kan koppelen aan Google play eigenlijk. Maar blijkbaar wel en dan is dat zo ver ik weet ook de enige manier om bij jouw beltegoed te kunnen.

• pepe_code
quote:
palthe schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:55:
Volgens mij kun je alleen je provider als betaalmethode koppelen aan je Google account als je Tele2/KPN/T-Mobile hebt. Orange is toch van T-Mobile? Ik weet niet of je bij hun dan ook je SIM kan koppelen aan Google play eigenlijk. Maar blijkbaar wel en dan is dat zo ver ik weet ook de enige manier om bij jouw beltegoed te kunnen.
Interessante informatie (ik had geen idee hoe dat werkte). Blijkbaar gaat het via orange ook:
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/betalen-factuur

• palthe
Misschien dat Orange kan achterhalen welk Google account aan de betalingen vast zat? Lijkt mij toch dat ze je ergens tegemoet moeten komen.

• pepe_code
quote:
palthe schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:02:
Misschien dat Orange kan achterhalen welk Google account aan de betalingen vast zat? Lijkt mij toch dat ze je ergens tegemoet moeten komen.
Ik had daar tijdens het telefoongesprek al achter gehoord, maar zal er morgen in de shop nog is achter vragen.

Maar ik moet dus niet schrik hebben dat ik toch ergens een virus heb of mijn identiteitsgegevens ergens rondslingeren?

pepe_code wijzigde deze reactie 09-02-2018 19:16 (14%)

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-06 20:51
quote:
palthe schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:02:
Nee dat kunnen ze niet, dat kan geen enkele provider. Dat mag namelijk niet :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• pepe_code
Dus ik mag er wel vanuit gaan dat iemand op mijn nummer simkaart is gaan aanvragen.
Blijft ook nog de vraag hoe die persoon aan mijn naam/nummer komt.

• palthe
quote:
corset schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:40:
[...]

Nee dat kunnen ze niet, dat kan geen enkele provider. Dat mag namelijk niet :)
Daar heb je een goed punt. Hoewel ze al wel hadden doorgegeven op welk tijdstip er aankopen zijn gedaan, maar dat zou dan wel de grens zijn.

• pepe_code
Ik zou er niet van verschieten als ze wel één of andere manier kunnen zien wat er aangekocht is. Net zoals op creditcard betaling moet daar toch een soort van nummer bijstaan. En als ik juist gelezen heb online, staat er bij de google play store steeds een vermelding in van wat er werd aangekocht

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07:38
Dien een klacht in bij Orange met vermoeden dat er gefraudeerd is/wordt. Geef alle gegevens door zoals simkaart nummers, 06 nummers en datum etc. Orange kan dan volgens mij gewoon de betaling storneren of bevriezen en een onderzoek start waaruit zij al dan samen met de Google de gekoppelde accounts, IP adressen etc kunnen achterhalen.

I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why.

• pepe_code
Ik heb al klacht ingediend bij Orange. Tot zover waren zij altijd nogal negatief over terugbetalen.
Ga zien naar het antwoord van google & orange.
Voornamelijk hoop ik dat het account waarmee de betaling zijn gebeurd gesloten wordt.

De mensen van google play store zijn er precies wel serieus over (moet zijn dat er vaak klachten over vallen). zij reageerden zelfs op een zondagochtend op mijn vraag.

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:06
Volgens mij heeft Orange gewoon een SIMswap gedaan met het verkeerde nummer. Als jouw SIM plots niet meer actief is, kan het best zijn dat Orange jouw nummer per ongeluk aan een andere SIMkaart heeft gekoppeld tijdens een administratieve handeling, zoals een SIMswap, nummerporteringen, etc. met een ander nummer (de jouwe) dan waarvoor de aanvraag gedaan was, of in extremis, dat iemand met jouw SIMkaartnummer bewust een SIMswap heeft aangevraagd om zo toegang te krijgen tot jouw nummer en belkrediet. Aangezien het een SIM van Orange betreft, plus jouw schrijfstijl Vlaams aandoet, lijkt het om een Belgische SIMkaart te gaan. Lucky you, want sinds al even moeten alle prepaidkaarten geregistreerd zijn op een naam. Hoe dan ook, als Orange een SIMswap heeft uitgevoerd zonder jouw gegevens te controleren, zijn ze fout. Ik zou ze dus gewoon verantwoordelijk stellen en uitleg en correctie eisen.

Even niets te koop - Successfully acquired Nyan on April 1st 2016, 19:36

• pepe_code
quote:
[message=54248639,noline] Hoe dan ook, als Orange een SIMswap heeft uitgevoerd zonder jouw gegevens te controleren, zijn ze fout. Ik zou ze dus gewoon verantwoordelijk stellen en uitleg en correctie eisen.
Vraag is natuurlijk hoe je dat aantoont eh

• corset
quote:
KrazyJay schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:09:
Volgens mij heeft Orange gewoon een SIMswap gedaan met het verkeerde nummer. Als jouw SIM plots niet meer actief is, kan het best zijn dat Orange jouw nummer per ongeluk aan een andere SIMkaart heeft gekoppeld tijdens een administratieve handeling, zoals een SIMswap, nummerporteringen, etc. met een ander nummer (de jouwe) dan waarvoor de aanvraag gedaan was, of in extremis, dat iemand met jouw SIMkaartnummer bewust een SIMswap heeft aangevraagd om zo toegang te krijgen tot jouw nummer en belkrediet. Aangezien het een SIM van Orange betreft, plus jouw schrijfstijl Vlaams aandoet, lijkt het om een Belgische SIMkaart te gaan. Lucky you, want sinds al even moeten alle prepaidkaarten geregistreerd zijn op een naam. Hoe dan ook, als Orange een SIMswap heeft uitgevoerd zonder jouw gegevens te controleren, zijn ze fout. Ik zou ze dus gewoon verantwoordelijk stellen en uitleg en correctie eisen.
Volgens mij zijn ze fout.

"Ik zou ze verantwoordelijk stellen"

Die combinatie klopt niet.. graag werken met feiten, en niet met wilde aannames. Assuming makes an.. etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• KrazyJay
@corset
In hoeverre kan de combinatie van fout zijn en daar verantwoordelijk voor zijn niet? Leg dat eens uit?

Daarnaast, los van de oorzaak, vaststaand feit is dat Orange moet aantonen dat alle wijzigingen wat betreft SIM zijn uitgevoerd op verzoek van de klant. Betalingen in de Play Store die van het belkrediet zijn afgetrokken en de klant weet van niets, dan mogen ze laten zien ook wat er plaatsgevonden heeft. En dat kunnen ze verifiëren aan de hand van de verplichte registratie van alle prepaid SIMs in België.

• Pat911
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 02-04 22:45
quote:
KrazyJay schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 02:45:
@corset
In hoeverre kan de combinatie van fout zijn en daar verantwoordelijk voor zijn niet? Leg dat eens uit?
Als ze fout zijn, zijn ze verantwoordelijk.
Jij schrijft: 'volgens mij zijn ze fout'. Dat is nog geen feit, dat is een vermoeden.

• corset
quote:
KrazyJay schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 02:45:
@corset

Daarnaast, los van de oorzaak, vaststaand feit is dat Orange moet aantonen dat alle wijzigingen wat betreft SIM zijn uitgevoerd op verzoek van de klant. Betalingen in de Play Store die van het belkrediet zijn afgetrokken en de klant weet van niets, dan mogen ze laten zien ook wat er plaatsgevonden heeft. En dat kunnen ze verifiëren aan de hand van de verplichte registratie van alle prepaid SIMs in België.
Je komt met een wilde aanname en gebaseerd op die aanname moet de op ze verantwoordelijk stellen. Zo werkt het niet

• KrazyJay
Mijn punt is, als de TS tijdelijk buiten zijn wil geen toegang had tot zijn eigen nummer, en er zijn gedurende die tijd kosten gemaakt op zijn krediet, dan is het hoe dan ook de verantwoordelijkheid van de provider daar een goede uitleg aan te voorzien. En alle wijzigingen aan de aansluiting van de gebruiker horen niet plaats te vinden zonder controle van de identiteit van de gebruiker. En die identiteitsgegevens dienen volgens de Belgische wet geregistreerd te worden voordat welke Belgische SIM dan ook gebruikt kan worden, dus die zijn perfect te controleren door Orange. Dus als er welke wijzigingen dan ook zijn doorgevoerd op de aansluiting van de klant, dan zal Orange dat heel goed moeten kunnen uitleggen. Daar zijn ze zeker voor verantwoordelijk. Dat is mijn punt.

• ArnieNFW
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22-06 16:10
Je schrijft in het begin dat je je telefoon erg weinig gebruikt. Kan het niet zijn dat er na een bepaalde inactieve periode je nummer gewoon weer beschikbaar komt voor anderen? En dat die gewoon ter goede trouw dat nummer hebben gekregen en Google Pay betalingen hebben verricht? Misschien wel helemaal niet met jouw geld, maar met eigen geld....

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
quote:
ArnieNFW schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:37:
Je schrijft in het begin dat je je telefoon erg weinig gebruikt. Kan het niet zijn dat er na een bepaalde inactieve periode je nummer gewoon weer beschikbaar komt voor anderen? En dat die gewoon ter goede trouw dat nummer hebben gekregen en Google Pay betalingen hebben verricht? Misschien wel helemaal niet met jouw geld, maar met eigen geld....
een nummer wordt volgens mij minimaal een half jaar geblokkeerd voordat deze opnieuw wordt uitgegeven

• Zxui
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 15-02 14:07
@pepe_code Ergens tussen 19/01 en 06/02 is er een nieuw simkaart gekoppeld aan uw nummer. Dat moet toch sporen achter hebben gelaten in het Orange systeem? En gezien in Belgie de herlaadkaarten geregistreerd moeten worden aan een persoon, dient iemand zich toch te legitimeren? Feitelijk zou dat dan alleen moeten kunnen gebeuren als iemand met valse papieren komt en een nieuwe simkaart vraagt.

Als ik u was zou ik bij Orange gaan navragen wanneer precies die eerdere simwissel heeft plaatsgevonden. Vervolgens zou ik dan vermelden dat u dat niet geweest bent en ze hen vragen hoe de controle van identiteit precies heeft plaatsgevonden. Met een beetje geluk is dat in een shop gebeurd en zijn er camerabeelden vastgelegd. Als het op een andere manier heeft plaatsgevonden dan laat dat ook sporen na. Bij een telefonisch of online verzoek dient een klant meestal aanvullende informatie te geven ter verificatie, bijvoorbeeld de geboortedatum. Echter zal de nieuwe simkaart dan naar het geregistreerde adres worden gestuurd. Tenzij er een alternatief adres is opgegeven, deze kunt u dan opvragen (gezien u de klant bent). Maar als er echt kwade opzet in het spel is, verwacht ik dat iemand naar een shop is gegaan omdat men dan direct de simkaart in handen heeft en zijn er dus mogelijk camerabeelden. Deze zal men niet zomaar mogen gaan bekijken, hier zult u wel termen moeten gaan roepen als "mogelijke identiteitsdiefstal" zodat men hier een zaak van gaat maken. Ze zullen vast wel een fraude afdeling hebben bij Orange die dit kan uitzoeken. U kunt dit overigens het best bespreken met de leidinggevende van de winkel. Als deze persoon niet bereid is mee te werken, dan kunt u nog altijd overwegen om naar de politie te gaan.

Maar zoals eerder is geroepen in dit topic, en dat verwacht ik ook, zal er mogelijk sprake geweest zijn van een vergissing bij een simwissel van een andere klant. Mogelijk is per ongeluk 1 cijfer verkeerd getypt en is uw nummer gebruikt. De andere klant heeft dit mogelijk toen ontdekt, de belwaarde opgevraagd en gespendeerd. Gelukkig kwam u er snel achter en heeft u actie ondernomen. Als dit inderdaad het geval is dan zou ik Orange aansprakelijk stellen voor de door u geleden schade en ¤60 compensatie eisen in de vorm van belwaarde.

Zxui wijzigde deze reactie 15-02-2018 14:07 (41%)

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

Loves Jacqie 4 ever | 5220wp

Zou ook zomaar een tikfoutje kunnen zijn geweest.

Voor mijn werk in de ICT beheren we ook de mobiele telefoons van medewerkers. Ook daar hebben we in het verleden wel eens simkaarten vervangen voor nieuwe (kleinere) varianten. Ik had gewoon een bak vol met nieuwe (ongeactiveerde) simkaarten klaarliggen.

Ik kon met een simpel belletje het oude en nieuwe simkaartnummer doorgeven en het werd meteen omgezet en met een kwartiertje was de nieuwe sim online. Als ik daar per ongeluk het oude nummer verkeerd doorgeef en de provider tikt het zo over of maakt zelf een typefout, dan koppel je zomaar een simkaart van een wildvreemde aan je nieuwe simkaart. Als je vervolgens niet door hebt dat je ineens een ander 06 nummer hebt en spullen gaat kopen op google, dan zou dit kunnen gebeuren.

Het hoeft dus geen fraude te zijn, maar ergens lijkt dat nog wel de meest voor de hand liggende oorzaak.

Fairy wijzigde deze reactie 15-02-2018 21:43 (4%)

2745wp (dak) | 1600WP (schuur) | 875WP (uitbouw)

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Fairy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:40:
Als ik daar per ongeluk het oude nummer verkeerd doorgeef en de provider tikt het zo over of maakt zelf een typefout, dan koppel je zomaar een simkaart van een wildvreemde aan je nieuwe simkaart. Als je vervolgens niet door hebt dat je ineens een ander 06 nummer hebt en spullen gaat kopen op google, dan zou dit kunnen gebeuren.

Het hoeft dus geen fraude te zijn, maar ergens lijkt dat nog wel de meest voor de hand liggende oorzaak.
Nee, want net als bankrekeningen / CreditCards zit er aan een simkaartnummer OOK een parity berekening vast
Je kan niet zomaar willekeurig een cijfertje vervangen, en dan een andere kaart activeren.
de 'berekening' moet kloppen, EN ook nog eens bij de provider vooraf geregistreerd staan ( als "leeg" )

• Plucky
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
quote:
FreshMaker schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Nee, want net als bankrekeningen / CreditCards zit er aan een simkaartnummer OOK een parity berekening vast
Je kan niet zomaar willekeurig een cijfertje vervangen, en dan een andere kaart activeren.
de 'berekening' moet kloppen, EN ook nog eens bij de provider vooraf geregistreerd staan ( als "leeg" )
Klopt voor wat betreft Vodafone voor zover ik weet. Een partij als KPN geeft echter gewoon simkaartreeksen uit met direct opvolgende nummers. Laatst weer een paar honderd lege sims ontvangen, één aansluitende reeks...

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

Loves Jacqie 4 ever | 5220wp

quote:
Plucky schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Klopt voor wat betreft Vodafone voor zover ik weet. Een partij als KPN geeft echter gewoon simkaartreeksen uit met direct opvolgende nummers. Laatst weer een paar honderd lege sims ontvangen, één aansluitende reeks...
Precies.

2745wp (dak) | 1600WP (schuur) | 875WP (uitbouw)

• pepe_code
Ben er zeker van dat hij niet door mijn weinig gebruik is gedeactiveerd. Ik gebruik hem nog steeds meer dan wekelijks hoor.

Ben inderdaad aan het navragen voor gegevens waar/wanneer die simkaarten zijn aangevraagd, maar in de winkel kunnen ze niks zien en contact met de klantendienst duurt vrij lang...

Google play store reageert wel sneller, maar konden tot nog toe de betaling niet vinden. Dus op meer gegevens aan het wachten van Orange.

• robertwebbe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-06 19:03

robertwebbe

Robert Webbe

quote:
pepe_code schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:54:
Ben inderdaad aan het navragen voor gegevens waar/wanneer die simkaarten zijn aangevraagd, maar in de winkel kunnen ze niks zien en contact met de klantendienst duurt vrij lang...

Google play store reageert wel sneller, maar konden tot nog toe de betaling niet vinden. Dus op meer gegevens aan het wachten van Orange.
Nog nieuws?

http://www.robertwebbe.nl, technische zaken simpel uitgelegd.

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*